سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۸/۱۱

عضو شورای اسلامی شهر قزوین:

صرفه و صلاح شهر و رعایت آیین نامه شورا در بررسی لوایح مد نظر است

در برخی موارد خاص و ضروری می توان لوایح را بدون بررسی در کمیسیون مربوطه در صحن شورا بررسی نمود اما باید قید فوریت در آن لحاظ شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، حسین صلح جو عضو شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: برخی مواقع به دلیل صرفه و صلاح شهر برخی لوایح به صورت اضطراری به صحن شورا ارایه می شوند و فرصت طرح در کمیسونهای مربوطه را ندارند.

وی افزود: شاید اگر این گونه لوایح در صحن شورا به سرعت بررسی و تصمیم گیری شود و به کمیسیونها ارایه نشود بهتر باشد، اما باید شهرداری در هنگام ارسال لوایح دقت داشته باشد تا قید فوریت لحاظ شود تا در شورا با رعایت آیین نامه تداخل نداشته باشد.

صلح‌جو همچنین در خصوص پیشنهاد چند منظوره شدن زمین تعزیه گفت: بایستی شان و شئونات مربوط به احداث تکیه تعزیه نیز در طرح رعایت شود و خللی در آن موضوع ایجاد نکند.

این عضو شورا در این جلسه همچنین خواستار شفاف سازی در خصوص صدور مجوز ساخت برای زمینهای قولنامه ای شد و گفت: باید در هنگام ارسال لوایح ضمایم و اسنادی که بر مبنای آنها تصمیم گیری شده به فرمانداری ارسال شود و از طرف دیگر هیات تطبیق نسبت به آنها علم داشته باشند تا دیگر شاهد مغایرت در خصوص این لایحه نباشیم.

 

پایان پیام/

 

تصاویر مرتبط