شنبه ۱۳۹۷/۰۴/۳۰

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین:

تصمیمی نگرفته‌ایم‌ که بدون اطلاع از اصحاب رسانه‌ باشد.

️به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، مهدیه سادات قافله باشی سخنگوی شورای شهر در جلسه علنی پارلمان محلی در خصوص افتتاح کتابخانه فرهنگسرای سنجیده و خطاب به رسانه‌ها بیان کرد:

تصمیمی نگرفته‌ایم که بدون اطلاع از اصحاب رسانه باشد.

وی افزود: خانه فرهنگ سنجیده دوباره افتتاح نشده و ما تصمیم نداریم با تکرار مراسم افتتاحیه، این اقدام را به نام خودمان تمام کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و هنری شورای اسلامی شهر قزوین با بیان این مطلب که کتابخانه طبقه دوم فرهنگسرای سنجیده طی تفاهم‌ نامه‌ای به نهاد کتابخانه‌های استان واگذار شده بود، گفت:

افتتاحیه اخیر مربوط به افتتاح کتابخانه این فرهنگسرا بود که طی توافقی با هیئت امنای مسجد سنجیده مقرر شده کتاب‌های نفیسی که در اختیار این مسجد قرار دارد، جهت استفاده شهروندان و اهالی محل به کتابخانه مذکور منتقل شود.

قافله‌باشی ادامه داد: نامگذاری فرهنگسرای سنجیده به نام شهیده رقیه رضایی مصوبه شورای چهارم بوده. همچنین افتتاح آن نیز در شورای چهارم انجام شده است. لذا عدم توجه به تغییر نام این مجموعه فرهنگی در نتیجه بی‌توجهی شورای چهارم به مصوبه خودشان صورت گرفته است.

 وی اضافه کرد: رسانه‌ها یک سال پیش و در زمان افتتاح این فرهنگسرا توسط شورای چهارم باید به بی توجهی این شورا به مصوبه خود انتقاد می‌کردند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی در خصوص گرمخانه زنان گفت: خوشحال هستم که سلام و تشکر اعضای ستاد مبارزه با مواد مخدر را خدمت اعضای محترم شورای شهر ابلاغ کنم. مبحث گرمخانه زنان و اقدامات شورا در هفته مبارزه با مواد مخدر و کمک به بهزیستی علت این قدردانی هستند.

قافله باشی اضافه کرد: مبحث اعتیاد که یک الزام اجتماعی برای همه دستگاه های مربوطه است، نیز باید جزو سیاست های شورا باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه از بررسی پروژه های عمرانی حوزه های فرهنگی و ورزشی در کمیسیون تلفیق فرهنگی و ورزشی، خبر داد و گفت:

نکته ای که برای اعضا حائز اهمیت میباشد این است که قبل از شروع پروژه های عمرانی، نماینده کمیسیون در جلسات خدمات سازمان طراحی حضور داشته باشد تا طراحی صورت نگیرد که اعضای شورا در جریان آن نباشند.

 وی افزود: با توجه به این که فصل مناسب برای شروع پروژه های عمرانی رو به اتمام است، لازم است در اجرای پروژه های فرهنگی و ورزشی، به ویژه در نواحی منفصل شهری که نیاز اصلی شهروندان است؛ تسریع صورت گیرد.

تصاویر مرتبط