یکشنبه ۱۳۹۶/۱۱/۰۸

داوودي، رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين:

نمايشگاه گردشگري فرصت خوبي براي معرفي توانمندي‌هاي قزوين است

حکمت اله داودي، رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: نمايشگاه گردشگري فرصت بسيار خوبي براي معرفي توانمندي هاي قزوين است.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين و به نقل از اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ داودي افزود: در نمايشگاه نمي توان تمامي توانمندي ها را به نمايش گذاشت اما مي توان بخش هاي کليدي و مهم حوزه گردشگري را ارائه کرد.

وي با اشاره به اينکه غرفه شهرداري با چيدمان مطلوب در راستاي معرفي شايسته قزوين گام برداشت، عنوان کرد: معرفي ميراث فرهنگي، لباس هاي محلي، آداب و سنن، بازي هاي محلي و ... در اين غرفه به صورت بسيار مناسبي صورت گرفته بود.

رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين تصريح کرد: بايد فرهنگ و گذشته خود را احيا و حفظ کرد و صنعت گردشگري را که در بسياري از کشورهاي دنيا به منبع درآمد اصلي تبديل شده، رونق بخشيد.

داودي بر ضرورت معرفي قزوين به گردشگران داخلي و خارجي تأکيد کرد و گفت: بايد زيرساخت هاي مناسب براي پذيرش گردشگران آماده شود زيرا بخش گردشگري مي تواند اقتصاد قزوين را تقويت کند.

وي با بيان اينکه با حضور زاهدي، استاندار قزوين هماهنگي خوبي بين دستگاه هاي استان اتفاق افتاده است، اظهار کرد: اگر اين هماهنگي وجود نداشته باشد، امکان اينکه بخواهيم صنعت پررونقي داشته باشيم وجود ندارد و بايد با هم افزايي بخش گردشگري در استان را رونق بخشيد.

رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: مجموعه شوراي شهر در بودجه سال آينده نزديک به 2 برابر، بودجه بخش فرهنگي و هنري را افزايش داده است که اين موضوع کمک بزرگي به فراهم کردن زمينه ها و بسترهاي لازم در شهر قزوين مي کند.

داودي افزود: نگاه شوراي پنجم، نگاه فرهنگي است و در ايجاد شادابي و طراوت در مجموعه شهري و شهروندان نگاه مثبتي وجود دارد و تلاش ميکنيم بتوانيم خواسته‌هاي مردم و برنامه ها را در سال 1397 جامه عمل بپوشانيم.

پايان پيام/3044/بهمن96