شنبه ۱۳۹۶/۰۱/۱۹

محمدرضا صديقي، رئيس کميسيون شوراياري هاي شوراي شهر قزوين:

کميته اجراي شعار اقتصاد مقاومتي در مديريت شهري تشکيل شود/ارزيابي اهداف گردشگري جشنواره بازي ضروريست

براي خروج ازحد شعار و نزديکي به عملگرايي و اجراي منويات مقام معظم رهبري، بايد کميته اي در مجموعه مديريت شهري قزوين تشکيل شود تا علاوه بر توجه به اقتصاد مقاومتي، به توليد و اشتغال نيز توجه خاص داشته باشد.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ محمدرضا صديقي رئيس کميسيون شوراياري هاي شوراي شهر در اولين جلسه پارلمان محلي در سال 96 با اشاره به شعار امسال که ازسوي مقام معظم رهبري "اقتصاد مقامتي، اقدام و عمل" نامگذاري شده است، گفت: براي خروج از حد شعار و نزديکي به عملگرايي و اجراي منويات مقام معظم رهبري، بايد کميته اي در مجموعه مديريت شهري قزوين تشکيل شود تا علاوه بر توجه به اقتصاد مقاومتي، به توليد و اشتغال نيز توجه خاص داشته باشد.

وي با تأکيد براينکه مديريت هزينه ها نيز بايد دردستورکار قرار بگيرد، ادامه داد: جشنواره بازي و اسباب بازي در نوروز برنامه مناسبي بود و موجب رونق در حوزه گردشگري شد و درکنار اين قزوين را به مقصد گردشگري تبديل کرد، براي بررسي بيشتر مزيتها و ويژگيهاي اين برنامه در بخش اهداف گردشگري، کميته اي در شورا و شهرداري تشکيل شود.

رئيس کميسيون شوراياري ها افزود: يکي از مهمترين وظايف اين کميته بررسي نظرات، پيشنهادات و انتقادات گردشگراني است که به شهر قزوين سفر کردند.

صديقي در ادامه سرعت دادن به اجراي پروژه هاي کوچک و بزرگ مقياس و دردست اجراي شهرداري را براي ازدست ندادن زمان بسيار مهم دانست و گفت: از شهرداري به خاطر اجراي يکي از پروژه هاي کوچک مقياس (آبرساني به باغستانهاي جنوب بلوار ابوترابي که سالها بود رنگ آبياري به خود نديده بود) تشکر و قدرداني مي کنم.

وي در خاتمه تأکيدکرد: احداث پل امامرضا(ع) و پيشبرد اين پروژه در اسرع وقت بسيار مهم  است تا مردم از سرگرداني و بلاتکليفي خارج شوند.

پايان پيام/2644/فروردين96

تصاویر مرتبط