پنجشنبه ۱۳۹۶/۰۱/۱۷

صادقي نيارکي، رئيس کميسيون اداري-مالي شوراي شهر قزوين:

تحقق شعار اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل به صلاح و مصلحت کشور است

مجموعه مديريت شهري قزوين بايد نسبت به تحقق شعار اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل و هدف گذاري که به صلاح و مصلحت کشور است، قدم بردارد.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ علي صادقي نيارکي رئيس کميسيون اداري-مالي شوراي شهر در اولين جلسه شوراي شهر در سال جديد، با اشاره به شعار امسال که ازسوي مقام معظم رهبري "اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال" نامگذاري شده است، اظهار داشت: مجموعه مديريت شهري قزوين بايد نسبت به تحقق شعار اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل و هدف گذاري که به صلاح و مصلحت کشور است، قدم بردارد.

وي افزود: امروزه موضوع اشتغال چالش پيش روي جامعه است و بايد اجرايي شدن آن مورد توجه قرار گرفته و به اقتصاد مقاومتي که نوعي درون زايي است و توليد داخلي را رونق مي‌بخشد، اهميت زيادي داده شود.

اين عضو شورا از بالا بودن ظرفيتهاي موجود در کشور و شهر قزوين خبرداد و گفت: با توجه به اينکه مقام معظم رهبري سياستهاي کلان را مطرح کردند، تکليف ما نيز سنگين شده و به نوبه خود بايد براي اشتغال و توليد پيش برويم چراکه در مقابل دشمن بسيار تلاش مي کند که اين موارد تحقق پيدا نکند و بنابراين بايد فرصتها را از دشمن گرفت.

پايان پيام/2641/فروردين96

تصاویر مرتبط