پنجشنبه ۱۳۹۶/۰۱/۱۷

خورشيدي، نايب رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين:

عملگرايي در اجراي شعار اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل مورد توجه قراربگيرد

براي اجراي شعار اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل به جاي برگزاري همايش و برنامه هاي مقطعي بايد به شکل عملي وارد کار شد و عملگرا بود.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ محمد خورشيدي نايب رئيس شوراي شهر در اولين جلسه پارلمان محلي در سال جاري با تأکيد براينکه متأسفانه اجراي سياستهاي اقتصاد مقاومتي در سالهاي گذشته آنچنان نتيجه عملي به همراه نداشته است، گفت: به جاي برگزاري همايش و برنامه هاي مقطعي در اين رابطه، بايد به شکل عملي وارد کار شد و عملگرا بود تا بتوان اين مهم  را در بخشهاي مختلف کشور به نتيجه رساند و اجرايي کرد.

وي با تأکيد براينکه بايد شوراي اسلامي شهر و شهرداري در اجراي سياستهاي اقتصاد مقاومتي پيشگام و پيشرو باشند، افزود: اگر تمامي دستگاهها براساس اهداف و عملکردهايي که دارند، اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال را مورد توجه قرار دهند، کشور پيشرفتي دوچندان خواهد داشت.

خورشيدي در رابطه با لايحه اي که شهرداري در رابطه با گراميداشت روز معلم بايد به شوراي شهر ارسال نمايد، اظهار داشت: در کنار اينکه از تمامي معلمين براي گراميداشت مقام معلم تجليل مي شود، معلمين نخبه نيز بايد مورد توجه ويژه قرار بگيرند.

پايان پيام/2643/فروردين96

تصاویر مرتبط