شنبه ۱۳۹۵/۱۱/۳۰

داودي،رئيس کميسيون حمل‌ونقل وترافيک شوراي شهرقزوين تشريح کرد؛

آخرين مصوبات و تصميم گيري کميسيون حمل و نقل و ترافيک پارلمان محلي قزوين

رئيس کميسيون حمل و نقل و ترافيک شوراي شهر قزوين آخرين مصوبات و تصميم گيري کميسيون حمل و نقل و ترافيک پارلمان محلي قزوين را تشريح کرد.

 

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ حکمت ا... داودي رئيس کميسيون حمل و نقل و ترافيک شوراي شهر با اشاره به جلسه اخير کميسيون متبوع خود که با هدف بررسي بودجه سازمانهاي زير مجموعه معاونت حمل و نقل شهرداري شامل سازمانهاي ترافيک، اتوبوسراني، تاکسيراني و پايانه ها برگزارشد، اظهار داشت: موضوع اصلاح هندسي تقاطعها و مسيرهاي تردد عابرين پياده باحضور پليس راهور به صورت تخصصي مورد بررسي و تجزيه تحليل قرار گرفت.

وي با اشاره به مهمترين مصوبات کميسيون حمل و نقل و ترافيک اظهارداشت: پلهاي عابر پياده موجود که امکان تبديل به رمپ دارد، در نقاطي همچون مقابل صداوسيما به رمپ تبديل خواهندشد و پلهاي عابر پياده در نقاطي مانند بلوار شهيد لشگري، پايانه درون شهري شهيد بهشتي و .... توسط سرمايه گذار احداث خواهند شد.

داودي از انجام اصلاح هندسي آيت ا... کاشاني(باغ دبير) به خيابان محمديه در سال آتي خبرداد و گفت: اصلاح هندسي شهيدان حسن پور، ميدان 22 بهمن، سه راهي باقرآباد، تقاطع شهيد بابايي(جنب بوستان معلم و کانال) اصلاح ميدان ورودي چوبيندر، بررسي و طراحي دوربرگردان ميدان سيدحسن نصراله در ضلع شرقي و غربي ميدان با اولويت ضلع غربي و با هدف کاهش ترافيک ميدان و تسهيل در تردد خودرو به خيابان شهيد بابايي انجام مي‌شود.

پايان پيام/2529/بهمن95

 

تصاویر مرتبط