چهارشنبه ۱۳۹۵/۱۱/۲۷

فصيحي رامندي، رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين اطلاع رساني کرد؛

تشريح بخش نخست کدهاي بودجه اي شاخص و تصويب شده سال 96 در حوزه فني و عمراني شهرداري قزوين

رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين بخش اول کدهاي بودجه اي شاخص و به تصويب رسيده در حوزه فني و عمراني شهرداري قزويت را تشريح کرد.

 

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ فرج ا... فصيحي رامندي رئيس پارلمان محلي دررابطه با بخش اول کدهاي مهم بودجه بخش معاونت عمراني شهرداري که 26 بهمن ماه در دو نوبت صبح و عصر در تالار مردم شورا بررسي شده و به تصويب رسيده، اظهارداشت: رديف کدهاي مربوط به مرمت و جدول گذاري معابر سطح شهر با اعتبار 14 ميليارد توماني، روکش آسفالت معابر اصلي و فرعي با اعتبار 8 ميليارد توماني و پروژه هاي عمراني، آماده سازي شهر و نواحي مختلف شهري با رقمي معادل سه ميليارد تومان به تصويب پارلمان محلي قزوين رسيد.

وي افزود: همچنين کد بودجه اي مربوط به دفع آبهاي سطحي با رقمي برابر يک و نيم ميليارد تومان، در کنار ترميم ترانشه هاي سطح شهر با اعتبار يک ميليارد و 600 ميليون تومان، آماده سازي ناحيه انديشه و دانش با رقمي معادل يک ميليارد و 700 ميليون تومان و پروژه تکميل جاده سلامت با اعتبار 500 ميليون توماني از ديگر رديف کدهاي تصويب شده مربوط به حوزه معاونت فني و عمراني شهرداري قزوين بود.

رئيس شورا در خاتمه زيرسازي و آسفالت شهرک شهيد بهشتي با اعتبار 500 ميليون توماني، اختصاص اعتبار 200 ميليون توماني براي آماده سازي شهرک بهار، تکميل تقاطع غير همسطح شهيد ابوترابي با اعتبار 5 ميليارد توماني و تحقق پروژه مرمت و نگهداري پل هاي غير همسطح با رقم بودجه اي 500 ميليون توماني را از ديگر رديف کدهاي بودجه اي به تصويب رسيده اعلام کرد.

گفتني است، ادامه بررسي کدهاي مربوط به حوزه فني و عمراني شهرداري قزوين امروز، 27 بهمن ماه در دستور کار شوراي شهر قرار گرفته است و در کنار اين کدهاي مربوط به حوزه تملک نيز بررسي خواهد شد.

 پايان پيام/2520/بهمن95

 

تصاویر مرتبط