سه‌شنبه ۱۳۹۵/۱۱/۱۲

صلح جو، رئيس کميسيون پيگيري و نظارت شوراي اسلامي شهر قزوين:

انقلاب اسلامي ايران بي نام امام خميني(ره) در هيچ جاي جهان آشنا نيست

رئيس کميسيون پيگيري و نظارت شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: انقلاب اسلامي ايران بي نام امام خميني(ره) در هيچ جاي جهان آشنا و شناخته شده نيست.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ حسين صلح جو با اشاره به 12 بهمن ماه سالروز ورود امام خميني (ره) بنيانگذار و رهبر کبير انقلاب اسلامي به ميهن و آغاز دهه مبارک فجر، اظهارداشت: انقلاب اسلامي ايران بي نام امام خميني(ره) به عنوان بزرگ بسيجي عالم، در هيچ جاي جهان آشنا و شناخته شده نيست.

وي ضمن گراميداشت دهه مبارک فجر، اين ايام را آغاز طلوع نور و بندگي ملت ايران دانست و افزود: بنابر فرمايش امام خميني (ره) که فرمودند "من موي سر کوخ نشينان را به کاخ نشينان نمي دهم" اين سخن چراغ راه مسئوليني است که خود را سرباز وفادار امام و انقلاب مي‌دانند و بنابراين بايد به ملت پاسخگو باشند.

اين عضو شورا در خاتمه اضافه کرد: مسئولين بايد به راه حق امام خميني(ره) که نشأت گرفته از کلام ائمه معصومين(ع) است پايدار بمانند و يا اينکه براساس فرمايشات آيت ا... خامنه اي(مدظله العالي) مقام عظماي ولايت که مي فرمايند: "ساده زيستي، امانتداري و توجه به مناطق محروم را مورد توجه قراردهيد و کار بسيجي انجام دهيد" نفع مردم را درنظر داشته باشند.

پايان پيام/2459/بهمن95

تصاویر مرتبط