پنجشنبه ۱۳۹۵/۰۹/۲۵

فصيحي رامندي، رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين:

ناوگان اتوبوسراني و تاکسيراني براي خدمت رساني بهتر به مردم تجهيز و نوسازي شد

به مناسبت روز حمل و نقل 50 دستگاه اتوبوس بازسازي، 15 ميني بوس جديد وارد چرخه خدمات عمومي و300 تاکسي جديد جايگزين تاکسي‌هاي فرسوده شد تا گام بلندي براي خدمت رساني بهتر و گسترده تر براي مردم برداشته شود.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ فرج اله فصيحي رامندي در مراسمي که به منظور گراميداشت 26 آذرماه روز ايمني، حمل و نقل و رانندگان باحضور استاندار، اعضاي شوراي شهر، شهردار و مديران شهري و استاني صبح امروز در اتوبوسراني بلوار امام علي(ع) برگزار شده بود، اظهارداشت: از امروز با تجهيز ناوگان حمل و نقل عمومي، گام بلندي درراستاي خدمت رساني بهتر و گسترده تر به شهروندان برداشته شد.

وي ادامه داد: به مناسبت اين روز 50 دستگاه اتوبوس بازسازي، 15 ميني بوس جديد وارد چرخه خدمات عمومي و300 تاکسي جديد جايگزين تاکسي‌هاي فرسوده شد.

رئيس شوراي اسلامي شهر از مديريت سازمانهاي اتوبوسراني و تاکسيراني به دليل امکانات و خدمات ايجاد شده براي شهروندان تشکر کرد و ضمن تبريک به مردم براي خدماتي که براي آنها ايجاد شده است، پيشاپيش از شهروندان به دليل استفاده از حمل و نقل عمومي و همراهي که در حفظ و نگهداري از آنها خواهند داشت، تشکر و قدرداني کرد.

پايان پيام/2273/آذر95

 

تصاویر مرتبط