چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۸/۰۵

صلح جو، رئيس کميسيون پيگيري و نظارت شوراي اسلامي شهر قزوين:

طرح شيوه نامه نظارتي شوراي شهر قزوين در کميسيون پيگيري و نظارت مصوب شد

طرح شيوه نامه نظارتي شوراي اسلامي شهر قزوين در کميسيون پيگيري و نظارت مصوب و براي بررسي و اعلام رأي به هيأت رئيسه پارلمان محلي ارسال شد.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ حسين صلح جو رئيس کميسيون پيگيري و نظارت شوراي شهر با اشاره به برگزاري کميسيون متبوع خود همزمان با صبح امروز برگزارشد، با بيان اينکه رسيدگي و پيگيري مطالبات و مشکلات مردمي امري ضروري و از وظايف ذاتي شوراي شهر است، اظهارداشت: طرح شيوه نامه نظارتي شوراي اسلامي شهر قزوين در کميسيون پيگيري و نظارت مصوب و براي بررسي و اعلام رأي به هيأت رئيسه پارلمان محلي ارسال شد.

وي اضافه کرد: با اين اقدام يکي از وظايف قانوني و اختيارات شوراي شهر که نظارت بر برنامه بودجه، عملکرد، امور اجرايي و مديريت محلي است را با هوشياري بهتر و دقت نظر کاملتر انجام مي دهيم و اگر يکپارچگي و اعمال شيوه مدون و واحد در امر نظارت بر شهرداري داشته باشيم، قادريم کارآمدي، شفافيت، اثربخشي در مديريت شهري را به مردم معرفي کنيم.

اين عضو شورا افزود: در کنار بررسي نامه ها، لوايح و مصوبات در صحن شورا بايد به حل مشکلات مردم و رفع موانع زندگي آنها در حد وظايف و اختياراتي که قانون مشخص کرده، اقدام کنيم تا رضايت خداوند را به عنوان پشتيبان معنوي خود داشته باشيم.

صلح جو يادآورشد: بايد از حضور افراد نيمه کارآمد و ناشايست در مجموعه مديريت شهري جلوگيري کنيم و اين مهم با نظارت مستمر شورا بر عملکرد شهرداري ميسر مي‌شود.

پايان پيام/2147/آبان95

تصاویر مرتبط