یکشنبه ۱۳۹۵/۰۷/۱۸

غياثوند، رئيس کميسيون شهرسازي شوراي اسلامي شهر قزوين تأکيدکرد؛

ضرورت تدوين دستورالعمل عادلانه براي ارائه خدمات مهندسي به مردم با مشارکت دستگاههاي متولي

سازمان نظام مهندسي ساختمان با همراهي ساير دستگاههاي تأثيرگذار ازجمله شهرداري و شوراي اسلامي شهر با تنظيم دستورالعمل و ضوابط منطقي و عادلانه مي‌توانند تمامي دفاتر مهندسي را در ارائه خدمات کارشناسي و مهندسي به مردم دخيل کرده و نظارت به صورت عادلانه توزيع گردد.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ حسين غياثوند رئيس کميسيون شهرسازي و عضو هيأت رئيسه پارلمان محلي بر توزيع عادلانه خدمات فني_مهندسي ساختمان در قزوين تأکيد کرد و گفت: سازمان نظام مهندسي ساختمان با همراهي ساير دستگاههاي تأثيرگذار ازجمله شهرداري و شوراي اسلامي شهر با تنظيم دستورالعمل و ضوابط منطقي و عادلانه مي‌توانند تمامي دفاتر مهندسي را در ارائه خدمات کارشناسي و مهندسي به مردم دخيل کرده و نظارت به صورت عادلانه توزيع گردد.

وي در ادامه نظارت عادلانه سازمان نظام مهندسي بر عملکرد دفاتر خدمات فني و مهندسي را در قبل از تدوين ضوابط مربوطه مهم دانست و گفت: برخي شهرها و استانها در اين رابطه عملکرد بهتري داشتند به طوريکه تاکنون 15 استان کشور توانستند ساماندهي خدمات فني و مهندسي را به انجام برسانند.

اين عضو شورا بهره‌مندي از تجارب ديگر استانها را ضروري دانست و اظهارداشت: ما در مجموعه شوراي اسلامي شهر و به ويژه کميسيون شهرسازي آمادگي لازم جهت ارتباط اين دستگاهها در جهت رسيدن به نتيجه مطلوب را داريم.

وي در خاتمه يادآورشد: از سوي ديگر حضور پنج عضو از سازمان نظام مهندسي در شوراي شهر و همچنين حضور اعضاء هيأت مديره ادواري سازمان نظام مهندسي در مسئوليتهاي مدير کل راه و شهرسازي و معاونت هماهنگي و امور عمراني استانداري(اعضاء اصلي هيأت چهارنفره) فرصت ذي قيمتي در جهت خدمت بهتر به مردم است.

پايان پيام/2128/مهر95

تصاویر مرتبط