شنبه ۱۳۹۵/۰۷/۱۰

فصيحي رامندي، رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين:

اختصاص اعتبار 20ميلياردي براي بوستان باراجين از دستاوردهاي رئيس جمهور براي مجموعه مديريت شهري قزوين به شمار مي‌آيد

رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: اختصاص اعتبار 20ميلياردي براي بوستان باراجين از دستاوردهاي رئيس جمهور براي مجموعه مديريت شهري قزوين به شمار مي‌آيد.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ فرج ا... فصيحي رامندي در جلسه عصر امروز پارلمان محلي ضمن گراميداشت هفته نيروي انتظامي و تبريک اين روز به تلاشگران اين عرصه، به 10 مهرماه روز جهاني سالمندان اشاره کرد و تکريم سالمندان و سالخوردگان را از مهمترين وظايف مسئولان، متوليان و مردم برشمرد.

وي در ادامه با اشاره به سفر اخير رئيس جمهور و هيأت دولت به قزوين و تشکر و قدرداني از مردم به خاطر استقبال پرشور از رئيس قوه مجريه و هيأت همراه به قزوين، يادآورشد: اختصاص 20 ميليارد تومان براي بوستان ملي باراجين نيز از ديگر دستارودهاي اين سفر براي مجموعه مديريت شهري قزوين به شمار مي‌آيد که نشاندهنده به بار نشستن تلاش متوليان حوزه شهري است.

رئيس شورا با بيان اينکه هيأت دولت بر تخصيص به موقع اعتبارات تأکيد مي‌کردند، اضافه کرد:

سفر رئيس قوه مجريه به کهن شهر قزوين خير و برکت خوبي براي اين خطه و مردمان آن داشت به طوريکه 903 ميليارد تومان اعتبار که برابر شش سال اعتبارات عمراني استان است، به اين خطه تعلق گرفت که براساس گفته محمدباقر نوبخت رئيس سازمان برنامه ريزي کشور 500 ميليارد آن امسال و مابقي سال 96 اختصاص پيدا خواهد کرد.

فصيحي رامندي با اشاره به حضور وزير محترم کشور در افتتاح و کلنگ زني پروژه هاي مهم شهري همچون تقاطع غيرهمسطح خليج فارس، پارکينگ مهروماه و هتل هما تصريح کرد: موضوع مهم احداث هتل هما يکي از دستاوردهاي مهم اجلاس جهاني راه ابريشم به شمار مي‌آيد که در شوراي عالي سرمايه‌گذاري نيز مورد طرح و بررسي قرار گرفته است.

وي افزود: موضوع احداث هتل هما مجدد در کارگروه اقتصادي با حضور رئيس جمهور مورد تأييد و امضاي شهردار قرار گرفت و شهرداري لازم است به تهيه و ارسال لايحه ي آن به صحن شوراي شهر براي تصويب و اتخاذ تصميم در رابطه با ادامه کار همت گمارد.

رئيس شورا بهره‌مندي شهرداري قزوين از اعتبارات ملي براي اجراي پروژه‌هاي بزرگ، تحول گرا و کشوري را بسيار مهم دانست و ادامه داد: اين مهم در جلسات برگزاري با حضور وزير کشور مورد طرح ازسوي متوليان شهري و استاني قرار گرفت تا شهرداري قزوين همچون ديگر شهرداري‌هاي کشور از اعتبارات ملي بهره مند شود، که اميدواريم با پيگيري مناسب ترتيب اثر داده شود.

رئيس شوراي اسلامي شهر در خاتمه گفت: در جلسات مختلف اين سفر، برنامه‌ها و اقدامات مهم مجموعه مديريت شهري که طي سالهاي اخير در سطح ملي و جهاني برگزار شده است، همچون مجمع جهاني شهرداران شهرهاي اسلامي، اجلاس جهاني راه ابريشم، شکوفايي شهري و ... مطرح شد، که نقطه قوت مجموعه مديريت شهري به شمار مي آمد و اميدواريم براساس اين نقاط قوت مشمول اعتبارات ملي قرار بگيرد.

پايان پيام/2110/مهر95  

تصاویر مرتبط