پنجشنبه ۱۳۹۵/۰۷/۰۸

صادقي نيارکي، عضو شوراي اسلامي شهر قزوين:

نسل جوان در خط مقدم تأثيرپذيري برنامه‌هاي عاشورايي قراردارند

نسل پويا، نوپا و جوان تأثيرپذيري خاصي از برنامه‌هاي عزاداري محرم و صفر خواهندداشت و اگر عزاداريها با نظم و برنامه‌ريزي بيشتري برگزارشوند، ميزان اين تأثيرگذاري بيشتر خواهدبود.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ علي صادقي نيارکي عضو شوراي اسلامي شهر با بيان اينکه برنامه‌هاي عزاداري محرم و صفر و به ويژه دهه اول عزاداري سيد و سالار شهيدان در تحکيم اعتقادات جامعه مؤثر خواهدبود، گفت: نسل پويا، نوپا و جوان تأثيرپذيري خاصي از اين برنامه‌ها خواهند داشت و اگر عزاداريها با نظم و برنامه‌ريزي بيشتري برگزار شوند، ميزان اين تأثيرگذاري بيشتر خواهدبود.

وي با بيان اينکه در عزاداريها رعايت حفظ سلامت محيط زيست و توجه به موضوعات بهداشتي بايد مدنظر قرار بگيرد، گفت: توجه به رونق فرهنگ عزاداري در جامعه از موضوعات مهمي است که بايد مورد توجه متوليان امر قرار بگيرد و در اين رابطه تمايل افراد به حفظ محيط زيست ارتقاء خواهد يافت.

اين عضو شورا همچنين تحقق فعاليتهاي فرهنگي در مناطق کمتر توسعه يافته را بسيار مهم دانست و ادامه داد: مديريت شهري با حمايت شوراي اسلامي شهر از اين ظرفيت برخوردار است تا نسبت به اجراي برنامه هاي فرهنگي و به ويژه فرهنگ عاشورايي در نواحي مختلف منفصل شهري اقدام کند.

پايان پيام/2104/مهر95     

تصاویر مرتبط