سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۹

در جلسه تلفیق کمیسیون‌های مالی و عمران شورای اسلامی شهر قزوین تاکید شد:

نهضت آسفالت در خیابانها و معابر شهر قزوین اجرایی شود

جلسه تلفیق کمیسیونهای مالی و عمران شورای اسلامی شهر قزوین با هدف برنامه‌ریزی و تبیین و تعیین راهکارهای اجرای بهینه و مطلوب طرح نهضت آسفالت و بهسازی معابر و خیابان‌های شهر قزوین درتالار مردم این نهاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین ،جلسه تلفیق کمیسیونهای مالی ،برنامه ریزی و سرمایه گذاری با عمران، ترافیک و امور زیر بنایی شورا به ریاست ولی چگینی و با حضور اعضا،زارعی رییس سازمان عمران ،محمودی رییس کارخانه آسفالت ،گلباز نماینده معاونت عمرانی و حسامی معاون عمرانی منطقه دو و با هدف بحث و بررسی پیرامون وضعیت آسفالت معابر و خيابان های شهر قزوین

در تالار مردم این نهادبرگزار شد.

ولی چگینی رییس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین در سخنانی با بیان اینکه وضعیت آسفالت شهر قزوین  اصلا مناسب نیست اظهار کرد:یکی از دغدغه های مهم اعضای شورا وضعیت نامناسب آسفالت در معابر و خیابان‌های اصلی شهر می باشد. بر این اساس وضعیتی که مشاهده می کنیم اصلا در شأن مرکز استان نیست .

وی ادامه داد:لازم است تا در برخی نقاط مسافر پذیر شهر  نگاه ویژه ای به موضوع آسفالت و مرمت ترانشه ها صورت گیرد.

به گفته چگینی همچنین ، اگر شهرداری و سازمان عمران در تعداد پیمانکاران دچار کمبود است و یا اصلاح بودجه نیاز دارد موارد را در قالب لایحه ای به شورا اعلام نماید تا بتوانیم موانع را برطرف کرده و شاهد بهسازی آسفالت شهر باشیم.

وی تصریح کرد:این مطالبه وجود دارد که تا پایان فصل کاری حداقل ۷۰ درصد معابر شهر قزوین مرمت و آسفالت در آنها اجرا شود و شاهد افزایش رضایت مندی شهروندان باشیم.

در ادامه سایر اعضای کمیسیون نیز در سخنانی بر لزوم استفاده از روش‌های مدرن  و همچنین برگزاری جلسات ترکیبی از مدیران مناطق و واحد اجراییات و نظارت دقیق بر کار پیمانکاران آسفالت تاکید کردند.

در بخش دیگر این جلسه نیز مدیران سازمان عمران و کارخانه آسفالت به تشریح اقدامات و بیان توضیحات خود پیرامون وضعیت تولید و اجرای آسفالت در سطح شهر و توان بالای مجموعه شهرداری در این امر اشاره کردند و به اعضای کمیسیون اطمینان دادند که با توجه به ظرفیت کارخانه آسفالت و توان اجرایی سازمان عمران شاهد  بهبود وضعیت اسفالت معابر و خیابان‌های شهر قزوین خواهیم بود.

گفتنی است؛ در این جلسه  یک لایحه شهرداری در خصوص اصلاح بودجه رسیدگی و پیرامون آن تصمیم گیری شد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط