یکشنبه ۱۳۹۵/۰۶/۲۸

صلح جو، عضو شوراي اسلامي شهر قزوين خبرداد:

همت مجموعه مديريت شهري در برگزاري يادواره شهداء طي هفته دفاع مقدس

طي گراميداشت هفته دفاع مقدس مجموعه مديريت شهري در برگزاري يادواره شهداء، فضاسازي شهري، اجراي برنامه در فرهنگسراها اقدامات شايسته اي در سالهاي گذشته انجام داده و در سال جاري نيز در دستورکار خود قرار مي‌دهد.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ حسين صلح جو عضو شوراي اسلامي شهر با اشاره به قرارگرفتن در آستانه آغاز گراميداشت هفته دفاع مقدس اظهارکرد: طي گراميداشت هفته دفاع مقدس مجموعه مديريت شهري در برگزاري يادواره شهداء، فضاسازي شهري، اجراي برنامه در فرهنگسراها اقدامات شايسته اي در سالهاي گذشته انجام داده و در سال جاري نيز در دستورکار خود قرار مي‌دهد و مي‌طلبد که ديگر دستگاهها نيز براي زنده نگاه داشتن ياد و خاطره شهداء اقدامات لازم را انجام دهند.

وي با اشاره به 31 شهريور ماه سالروز حمله ددمنشانه رژيم بعث عراق به ميهن اسلامي ايران، گفت: اين اقدام با پشتيباني کشورهاي شرق و غرب، اتحاديه اروپا و کشورهاي حوزه خليج فارس براي ازبين بردن نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به شکل ناجوانمردانه انجام شد.

وي افزود: ازآنجاييکه در آغاز جنگ مجموعه دولت دراختيار احزاب مختلف در نظام بود و بني صدر خائن در رأس دولت به عنوان رئيس جمهور، اقدامات لازم براي مقابله با حمله دشمن را انجام نداده و قصورات زيادي را عهده دار شد و اجازه واگذاري سلاح و تجهيزات و ساماندهي نيروهاي بسجي را نداده بود، بنابراين دشمن روزهاي اول در طول مرزهاي جمهوري اسلامي از هوا به زمين بمباران خود را انجام داد و در پيشروي زميني با مقاومت مردمي مواجه شد.

رئيس کميسيون پيگيري و نظارت شورا خاطرنشان کرد: ازآنجاييکه خيانت بني صدر به درجه بالايي رسيده بود، دشمن در محورهايي از نفوذ خود استفاده کرد و منجر به سقوط چندين شهر مرزي کشورمان شد، اين اقدام تا جايي پيش رفت که صدام براساس توهمات خود در مصاحبه اي گفته بود که مصاحبه بعدي من سه روز بعد در تهران انجام خواهد شد!

صلح جو يادآورشد: بحمدا... با هوشياري و بصيرت مردم، دولت بني صدر و حاميانش مجبور به فرار و پناهندگي به فرانسه شدند و رهبر کبير انقلاب فرماندهي کل قوا و مديريت جنگ را عهده دار شدند و با آغاز اين مهم، آنروي سکه رقم خورد و ما شاهد پيروزي رزمندگان در محورهاي مختلف عملياتي شديم.

اين عضو شورا در ادامه بر ضرورت حفظ دستاوردهاي جنگ تأکيد کرد و گفت: امروز بايد بتوانيم با معرفي الگوهاي رزمندگان 8 سال دفاع مقدس، ايثارگري، شجاعت، ازخودگذشتگي و جوانمردي را براي جوانان نسل امروز بازگو کرده و ازطرفي به مسئولين گوشزرد کنيم که اگر پست و مقامي در اختيار هريک از آنها قرارگرفته و اگر امنيت و آسايشي در کشور شاهديم، همه از عظمت خون هزاران شهيدي است که براي سربلندي نظام جمهوري اسلامي ايران ريخته شده است.

وي ادامه داد: بنابراين برماست به منظور حفظ ياد و خاطره آنان از تمامي امکانات استفاده کرده و خدمت به مردم را که امام راحل فرمودند: "مردم ولي نعمتان ما هستند"، فراموش نکرده و مسئولان بايد خود را خادم آنها بدانند و با خدمت درست به مردم به بقا و قوام نظام که از خواسته هاي شهداست جامه عمل بپوشانند.

پايان پيام/2082/شهريور95

 

تصاویر مرتبط