چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۳۰

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین:

مدیریت شهری از ظرفیتهای قانونی تبصره ۱۸ قانون و تسهیلات بازآفرینی استفاده کند

به منظور ترغیب شهروندان در نوسازی بافت فرسوده ضرورت دارد تا شهرداری از ظرفیتهای قانونی تبصره ۱۸ قانون برای اعطای تسهیلات کم بهره به متقاضیان استفاده کند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین ،علی فرمانی رییس شورا با بیان این مطلب اظهار کرد: پرداخت تسهیلات کم بهره به متقاضیان نوسازی در بافت فرسوده شهر قزوین باعث رونق ساخت و ساز و نوسازی محلات خواهد شد .
 
وی افزود: شهرداری قزوین باید در راستای استفاده از ظرفیتهای قانونی تبصره ۱۸ و اعطای تسهیلات کم بهره برای بازآفرینی شهری و نوسازی بافت فرسوده تلاش بیشتری داشته باشد.
 
به گفته فرمانی ،استفاده از تسهیلات بانکی ارزان قیمت از محل تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه و سیاستهای تشویقی باعث نوسازی بافت فرسوده و حل بسیاری از مشکلات شهری در این گونه مناطق خواهد شد .
 
رییس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت ها برای نوسازی بافت های فرسوده استفاده کرد، خاطر نشان کرد:در این راستا شورا و شهرداری قزوین ضوابط و بسته های تشویقی نوسازی بافت فرسوده محله هادی‌آباد را بر اساس ضرورت ها و نیازهای این محله و با نگاه تخصصی و علمی تدوین کرده است و امیدواریم با بهره گیری از ظرفیتهای قانونی ارایه تسهیلات کم بهره  بتوانیم شاهد نوسازی این بافت باشیم.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط