سه‌شنبه ۱۳۹۵/۰۳/۱۱

صادقي نيارکي، سخنگوي شوراي اسلامي شهر قزوين:

تلاش قدم به قدم قزوين براي پيشرفت در سطح جهاني/اجلاس راه ابريشم مقدمه اي براي انجام کارهاي بزرگتر باشد

سخنگوي شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: اگر قصد احياي جايگاه خود را داريم، ضمن برگزاري اجلاس راه ابريشم برنامه‌هاي کوتاه، ميان و بلند مدتي را نيز تدوين کنيم.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ "علي صادقي نيارکي" در جلسه شوراي شهر که با هدف گزارش کار از آخرين وضعيت آمادگي قزوين براي ميزباني اجلاس جاده ابريشم با حضور شهردار و مديران شهري برگزار شد، اجلاس نامبرده را داراي اهميت ويژه دانست و گفت: بايد به بهترين شکل ممکن اين اجلاس برگزار شود و از فرصت باقيمانده به بهترين نحو ممکن بهره برد، در کنار اين نقش آفريني دستگاههاي مرتبط استاني، مشارکت مردم و رسانه ها بسيار مهم و اساسي است.

رئيس کميسيون اداري و مالي يادآورشد: وقتي يک برنامه بين المللي تدارک ديديم، بايد امکانات و زيرساخت ها را به وجود آورده و ارتقاء دهيم و اگر قصد احياي جايگاه خود را داريم، ضمن برگزاري اجلاس راه ابريشم برنامه هاي کوتاه، ميان و بلند مدتي را نيز تدوين کنيم.

وي در خاتمه به نقشي که شهرداري قزوين در اجلاس اخير چين داشت اشاره کرد و افزود: از تمامي مسئولان و دست اندرکاران به خاطر درخششي که در چين داشتيم تشکر مي‌کنم، چراکه تأثيرات آن بسيار مشهود بود و بايد تلاش کنيم تا در زمينه هاي گردشگري و اشتغالزايي بالنده تر شويم و برگزاري اينگونه برنامه ها بسيار جوابگو خواهد بود.

پايان پيام/1803/خرداد95

تصاویر مرتبط