چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۰۹

رییس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین :

بازگشایی زیرگذر اردبیلک و احداث مسیر دسترسی از ورزشگاه به دانشگاه آزاد تاثیر زیادی در تخلیه ترافیک بعد از بازی‌های شمس آذر دارد

مدیران ارشد استان نسبت به افزایش مسیرهای دسترسی به ورزشگاه سردار آزادگان و همچنین بازگشایی زیر گذر اردبیلک برای تخلیه ترافیک بعد از بازی‌های فوتبال تیم شمس آذر اقدام کنند.

ولی چگینی، رییس کمیسیون مالی، برنامه ریزی وسرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین با بیان این مطلب اظهار کرد: در شب گذشته شاهد ترافیک سنگین در زیر گذر مسیر بلوار شهید سردار سلیمانی حدفاصل چهار راه صداو سیما تا ورزشگاه سردار آزادگان پس از بازی فوتبال شمش آذرقزوین و پرسپولیس بودیم که می طلبید مدیران استان نسبت به افزایش مسیرهای خروجی برای تخلیه ترافیک اقدام می کردند.

 وی ادامه داد: یکی از این مسیرها می توانست زیرگذر جاده اردبیک باشد که به طور موقت و صرفا جهت تخلیه ترافیک بازگشایی می شد.

وی تصریح کرد:برای تخلیه ترافیک بعد از بازی‌های شمس آذر و همچنین  مسیر دسترسی به ورزشگاه سردار آزادگان هم بازگشائی  زیر گذر اردبیلک و هم احداث مسیر جدید از این ورزشگاه  به سمت دانشگاه آزاد اسلامی واحد باراجین باید انجام شود.

چگینی همچنین خواستار توجه مدیران ارشد استان ومدیران شهری برای بهبود و افزایش مسیرهای دسترسی به ورزشگاه سردار آزادگان در بازی های آتی رقابتهای فوتبال شد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط