سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۳/۰۸

رییس کمیسیون املاک از اقدامات شهردار قزوین پیرامون اجرای طرحهای تشویقی جوانی جمعیت

رییس کمیسیون املاک شورای اسلامی شهر قزوین از تلاشهای شهردار انقلابی و جهادی قزوین پیرامون اجرای طرحهای تشویقی جوانی جمعیت قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین،حسین صلح جو رییس کمیسیون املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا ضمن تقدیر از تلاشهای شهردار جهادی و انقلابی قزوین در راستای اجرای طرحهای تشویقی جوانی جمعیت اظهار کرد: به سبب این تلاشها در دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت ،مهدی صباغی شهردار قزوین به عنوان برگزیده سوم در بخش مدیران معرفی شد.
 
وی افزود: به دلیل اهمیت راهبردی موضوع جمعیت؛ شهرداری قزوین در راستای اجرای سیاست های ابلاغی جمعیت تا حدود زیادی موفق عمل کرده و طرح های تشویقی خوبی را در زمینه افزایش جمعیت و فرزند آوری ویژه پرسنل شهرداری اجرا کرده است .
 
این عضو شورای اسلامی شهر قزوین خاطر نشان کرد: از زحمات شهردارو مجموعه مدیران شهری  که با عزم راسخ جهت دهی فعالیتهای خود را منطبق بر قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ترسیم کرده‌اند و در راستای اشاعه فرهنگ جوانی سازی جمعیت تلاش می کنند قدردانی می کنم.  
 
صلح جو در بخش دیگری از این جلسه خواستار توجه به گلزار شهدای معزز شد و گفت: درمقایسه با گلزار شهدای سایر استان ها امکانات رفاهی در گلزار شهدای قزوین وجود ندارد و ضرورت دارد تا نسبت به افزایش امکانات از قبیل  ایجاد آلاچیق و سایبان ونیمکت اقدام شود.

وی ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری از ثواب اخروی مشارکت در اجرای طرح کامل گلزار شهدا عقب نماند و مصوبه شورا در این امر خداپسندانه را مورد توجه قرار دهد، چرا که  شهردار محترم خود از ایثارگران دفاع مقدس است و ضرورت دارد دستور دهند اقدامات لازم  در تسریع  اجرای این طرح به عمل آید.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط