یکشنبه ۱۳۹۵/۰۲/۰۵

دکتر نخستين، رئيس کميسيون ساماندهي ملاقاتهاي مردمي پارلمان محلي قزوين:

بازنگري اقدامات رخ داده در مديريت شهري، راهي مناسب براي عملکرد بهتر در آينده

دکتر نخستين بازنگري در اقدامات انجام شده در مديريت شهري را بسيار مهم دانست و گفت: اين مهم باعث تعيين نقاط ضعف و تقويت نقاط قوت خواهدشد و از طرف ديگر راه را براي انجام بهتر امور فراهم مي‌آورد.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ دکتر مريم نخستين رئيس کميسيون ساماندهي ملاقات هاي مردمي شورا در نشست مشترک مجموعه مديريت شهري قزوين که به مناسبت گراميداشت هفته شوراها برگزار شد، اظهارداشت: اقدامات مناسب انجام شده در مجمومه مديريت شهري که از افراد متخصص شکل گرفته و به حيات خود ادامه مي‌دهد، همگي براساس حمايتي است که پارلمان محلي قزوين از اين مجموعه به عمل مي‌آورد.

وي تصريح کرد: اقدامات متنوعي در مجموعه مديريت شهري انجام شده و يا درحال انجام است و از سويي اگر انتقادي از سوي اعضاي پارلمان محلي صورت مي‌گيرد به خاطر ماهيت وظايفي است که قانون براي ما تعيين کرده و از سوي ديگر، مردم به عنوان ولينعمتان انجام اين امور را از ما تقاضا دارند.

اين عضو شورا با اشاره به برخي انتقادهاي غير متعارف و شيطنت هايي که در برخي حوزه ها صورت مي‌گيرد، تأکيد کرد: اعلام و اطلاع رساني خروجي‌ها و برنامه‌هاي انجام شده، مي‌تواند خنثي کننده برخي اقدامات نامناسب صورت گرفته باشد و روحيه نشاط و اميد را در شهروندان ارتقاء دهد.

وي مشارکت مجموعه مديريت شهري با ديگر نهادها و دستگاهها و به ويژه مردم و شهروندان اقدام مهمي است و مي‌تواند به مشارکت اجتماعي کمک کند، ضمن اينکه پارلمان محلي در برنامه ها و مقاطع مختلف اين مهم را در دستور کار خود قرار داده است و اميدوايم به سنت هميشگي تبديل شود.

پايان پيام/1659/ارديبهشت95                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

    

تصاویر مرتبط