پنجشنبه ۱۳۹۵/۰۱/۲۶

رئيس کميسيون پيگيري و نظارت پارلمان محلي قزوين تأکيد کرد:

پيگيري اجراي مصوبات پارلمان محلي و تلاش براي اجراي مطالبات مردمي در حوزه شهري از اهداف کميسيون پيگيري و نظارت

رئيس کميسيون پيگيري و نظارت شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: در حال حاضر کميسيون پيگيري و نظارت موظف به پيگيري 31 مصوبه شوراي شهر و تلاش براي اجراي درخواستها و مطالبات مردمي است.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ حسين صلح‌جو رئيس کميسيون پيگيري و نظارت شورا با اشاره به جلسات و پيگيري هايي که تاکنون در کميسيون متبوعش به انجام رسيده است، گفت: رفع موانع براساس وظيفه اي که به دوش اين کميسيون گذاشته شده است، از مهمترين وظايف حوزه پيگيري و نظارت پارلمان محلي به شمار مي‌آيد.

وي با بيان اينکه کميسيون پيگيري و نظارت از اعضاي با تجربه مديريتي جهادي برخوردار است، گفت: بررسي و پيگيري براي اجراي مصوبات شوراي شهر و گزارشهاي مردمي که از مجموعه سازمانها و مناطق شهرداري دريافت مي‌شود، همگي در کميسيون پيگيري خواهد شد، تا شاهد رضايتمندي هرچه بيشتر مردم از خدمات شهري باشيم.

صلح جو با بيان اينکه برخي مشکلات تنها مردمي نيستند و بلکه سازماني، اداري، داخلي و ناشي از عدم همکاري ديگر سازمانها و دستگاههاي ديربط هستند، افزود: براي اطلاع از چگونگي مشکلات موجود و رفع آنها مصوبه اي براي بازديد ادواري از سازمانها و مناطق مختلف شهرداري در جلسه داشتيم و کميسيون به صورت ميداني و براساس زمانبندي و جدولي مشخص، در سازمانهاي شهرداري حضور پيدا مي‌کند، تا ضمن شناسايي کمبودها و تقويت نقاط قوت، بتوانيم خدمات بهتري را به شهروندان فهيم قزويني ارائه دهيم.

اين عضو شورا در خاتمه از شهروندان قزويني درخواست کرد، چنانچه هرگونه مشکلي که موجب عدم رضايتمندي از خدمات شهرداري مي شود، از طريق سامانه 137 به مجموعه مديريت شهري اطلاع رساني کنند، چراکه در کنار نظارت کامل بر تمامي بخشهاي مديريت شهري، درخواست ها و مطالبات مردمي نيز قابل پيگيري هستند.

پايان پيام/1648/فروردين95

تصاویر مرتبط