دوشنبه ۱۳۹۵/۰۱/۰۹

رئيس کميسيون پيگيري و نظارت شوراي اسلامي شهر قزوين:

زائرسراي قزوين در سرزمين نور از ميهمانان نوروزي پذيرايي مي کند

زائرسراي قزوين در خرمشهر درمقايسه با نمونه هاي مشابه کشوري قابل مقايسه نيست و با تکميل فازهاي بعدي به مجتمع فرهنگي و اقامتي تبديل خواهد شد.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ حسين صلح‌جو در ايام نوروز ضمن بازديد از زائرسراي قزويني ها در خرمشهر که فاز اول آن در آستانه سال جديد به بهره برداري رسيده است، گفت: زائرسرا که قابليت تبديل به مرکز فرهنگي و اقامتي را در آينده و با اجراي فازهاي تکميلي دارد، هم‌اکنون پذيراي جمع کثيري از مشتاقان سفر به سرزمين نور است.

وي با بيان اينکه براي ساخت زائرسرا 12 ميليارد تومان اعتبار پيش بيني شده و تاکنون چهار ميليارد آن صرف شده است، اضافه کرد: هم‌اکنون روزانه 800 نفر در زائرسرا که داراي امکاناتي نظير نمازخانه، سرويس بهداشتي و حمام است، اسکان داده مي‌شوند و در فازهاي بعدي قابليت پذيرش زائر تا دوهزارو 500 نفر نيز وجود دارد.

صلح‌جو با بيان اينکه ضمن تکميل زائرسرا در فازهاي بعدي امکانات و خدمات متنوع تري در اختيار زائرين قرار خواهد گرفت، گفت: ضمن تشکيل جلسات بعدي با حضور متوليان امر، در رابطه با چگونگي ودود به ساخت فازهاي بعدي و تأمين منابع مالي آن تصميم گيري به عمل خواهد آمد.

پايان پيام/1632/فروردين95          

تصاویر مرتبط