چهارشنبه ۱۳۹۴/۱۲/۱۹

فرماندار قزوين در جلسه پارلمان محلي با حضور شوراياران:

لازمه حل مشکلات وحدت و اتحاد بين مسئولان است/پيگير اجراي مطالبات شوراياران در حوزه مديريتي خود هستيم

فرماندار قزوين گفت: مسئولان با وحدت و اتحاد بين يکديگر مي‌توانند به توسعه و پيشرفت دست يافته و مشکلات مردم را در کوتاه‌ترين زمان برطرف کنند.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ سيدعلي موسوي در جلسه شوراي اسلامي شهر قزوين که با حضور رياست و اعضاي شورا، شهردار، مديران شهري و شوراياران در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد، با اشاره به انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري اظهار کرد: حضور باشکوه مردم استان قزوين در اين انتخابات تجديدميثاق مجدد با آرمان‌هاي امام خميني (ره) و شهدا بود.

وي با بيان اينکه مشارکت مردم در انتخابات 70 درصد بوده است، افزود: رقابت در اين انتخابات نسبي بوده و افراد واجد الشرايط با حضورشان مشت محکي بر ياوه‌گويي‌هاي دشمنان زدند.

فرماندار قزوين با اشاره به اينکه برگزيدگان نمايندگان مجلس شوراي اسلامي مورد تأييد مردم هستند، اضافه کرد: تعامل مسئولان با نمايندگان فعلي به اندازه قبلي است و با آنان همکاري مي‌کنيم، زيرا با رأي اکثريت مردم انتخاب شدند.

موسوي با بيان اينکه با وحدت و اتحاد مسئولان مشکلات مردم قابل رفع است، افزود: اگر بين مديران درگيري به وجود بيايد برطرف کردن مشکلات مردم به عقب مي‌افتد.

وي تصريح کرد: مسئولان با وحدت و اتحاد بين يکديگر مي‌توانند به توسعه و پيشرفت دست يافته و مشکلات مردم را در کوتاه‌ترين زمان برطرف کنند.

فرماندار قزوين با اشاره به اينکه مردم با حضور در پاي صندوق‌هاي رأي ثابت کردند که حامي دولت هستند، خاطرنشان کرد: مسئولان نيز بايد در پاسخ به آنان از ارائه هيچ خدمتي کوتاهي نکرده و تلاش کنند تا خدمات‌رساني مطلوبي انجام دهند.

موسوي ادامه داد: براي اجراي برجام در برابر ابرقدرت‌هاي جهان قرار گرفتيم و توانستيم حق مسلم خودمان را بگيريم و حرفمان را بيان کنيم.

وي با بيان اينکه برخي کشورها تحمل توسعه و پيشرفت دولت و مردم ايران را ندارند، يادآور شد: تيم مذاکره‌کننده‌گان ايران در مذاکرات توانستند با گرفتن حق کشور بر حقوق و آرمان‌هاي نظام صحه بگذارند.

فرماندار قزوين با بيان اينکه رهنمودهاي رهبري و توانمندي هيئت مذاکره‌ کننده در به نتيجه رسيدن برجام نقش بسزايي داشته است، اظهار کرد: با اجراي درست برجام دولت مي‌تواند در حوزه‌هاي مختلف مانند اقتصادي گام‌هاي بزرگي را بردارد.

موسوي با اشاره به مشکلات مختلف شوراياران گفت: درصدد پيگيري و رفع مشکلات هستيم و تلاش مي‌کنيم تا با رفع کردن آنها رضايت مردم را به دست آوريم.

وي با اشاره به اينکه در حال رفع مشکل ‌آب آشاميدني ناصرآباد هستيم، تصريح کرد: بازديدي از سوي مسئولان از اين منطقه صورت گرفته است و با اجراي اقداماتي اين مشکل برطرف مي‌شود.

اين مسئول با بيان اينکه جاده نجف‌آباد و ناصرآباد نيازمند رسيدگي است، گفت: رفع اين مشکل نيز در دستور کار مسئولان مربوطه قرار گرفته است و اقدامات لازم اجرا مي‌شود.

پايان پيام/1616/اسفند94

تصاویر مرتبط