سه‌شنبه ۱۳۹۴/۱۲/۱۱

رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين:

بررسي بودجه سال 95 شهرداري قزوين به اتمام رسيد

رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين خبرداد: پس از سه هفته بررسي کارشناسي و دقيق پارلمان محلي قزوين، کليات بررسي بودجه سال 95 شهرداري قزوين به اتمام رسيد.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ فرج الله فصيحي رامندي از آخرين وضعيت بررسي لايحه بودجه سال 95 شهرداري صحبت کرد و با بيان اينکه کليات بررسي بودجه به اتمام رسيد، گفت: تصميم گيري نهايي در رابطه با برخي از کدهاي مهم با حضور شهردار انجام شد و در تمامي زمينه ها به خصوص در حوزه حمل و نقل و ترافيک، احداث تقاطع هاي غير همسطح، توسعه فضاي سبز و بوستان ملي باراجين اعتبار لازم پيش بيني شده است و در سال جديد تلاش براي جذب اعتبارات ملي به مقدار 15 ميليارد تومان براي باراجين ادامه دار خواهد بود و ضمن اينکه پنج ميليارد ديگر نيز آورده شهرداري خواهد بود.

فصيحي رامندي در رابطه با توسعه پروژه باراجين اظهارداشت: در فاز دوم پروژه، توسعه بوستان باراجين در دستور کار قرار مي گيرد و بر اين اساس 450 هکتار به فاز اول افزوده مي شود.

وي با اشاره به پروژه هاي بخش فرهنگي اظهارداشت: احداث دو فرهنگسراي جديد و تلاش براي ساخت دو فرهنگسراي ديگري که در بودجه مصوب سال قبل ديده شده است، اعتبار لازم پيش بيني شده است.

رئيس شورا درباره پروژه هاي عمراني همانند مرمت و بازسازي آسفالت معابر، ساماندهي امامزاده حسين (ع)، احداث دو پل عابر پياده، مرمت و احياي مجموعه تاريخي و فرهنگي سعدالسلطنه، احداث سه بوستان جديد، آماده سازي و جدول گذاري نواحي منفصل در چوبيندر، نجف آباد و وثوق آباد، نوسازي و بازسازي ناوگان اتوبوسراني و روکش آسفالت معابر سطح شهر از پروژه هاي بزرگ در دست اقدام به شمار مي‌آيد.

فصيحي رامندي در رابطه با ويژگي‌ها و پتانسيل هاي بررسي لايحه بودجه در صحن شورا گفت: لايحه بودجه با حضور اکثريت اعضاء به صورت دقيق و کارشناسي بررسي شد، کار جديدي که در آينده به اعضاي شورا و کميسيونهاي مختلف در نظارت دقيق بر اجراي لايحه بودجه کمک خواهد کرد  

پايان پيام/1608/اسفند94

تصاویر مرتبط