سه‌شنبه ۱۳۹۴/۱۲/۰۴

در بيانيه اي اعلام شد؛

دعوت رئيس پارلمان محلي و شهردار قزوين براي حضور گسترده مردم انقلابي در انتخابات 7 اسفند

مجموعه مديريت شهري قزوين و به ويژه رياست پارلمان محلي و شهردار قزوين در بيانيه اي مشترک از مردم فهيم و انقلابي شهر و کشورمان براي حضور گسترده در انتخابات هفتم اسفند ماه دعوت به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ فرج الله فصيحي رامندي رئيس پارلمان محلي و شهردار قزوين در اين بيانيه ضمن دعوت از مردم انقلابي و فهيم کشور و شهرمان براي حضور اظهار داشتند: "انتخابات تجلي حضور مردم در صحنه و يكي از اركان مهم حفظ  و تداوم نظام مردم سالاري ديني است و بر همين اساس مقام عظماي ولايت حضرت آيت ا... العظمي  خامنه اي (مد ظله العالي) در بيانات حكيمانه خود در ديدارهاي مختلف بر اهميت اصل انتخابات و حضور يكپارچه و پر شور مردم تاكيد بسياري داشته اند. به طوريكه حضور در انتخابات را جهاد و وظيفه شرعي، وجداني، عقلاني و ملي معرفي نموده اند."

در اين بيانيه همچنين آمده  است: "لذا در راستاي اطاعت از فرامين معظم له و پاسخگويي به نداي نجات بخش ايشان و پيروي از ساير مراجع عظام تقليد و همچنين حفظ آرمان هاي انقلاب اسلامي و پاسداري از خون شهيدان به پاي صندوق هاي راي مي رويم تا همچون گذشته با حضور حداكثري خويش در اين انتخابات ،افكار خام ضد انقلاب را باطل و استقرار و ثبات نظام اسلامي را در چشم جهانيان به نمايش بگذاريم و تحسين همگان را برانگيزيم تا ثمره انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شوراي اسلامي باعث دميدن خون تازه به پيكر انقلاب و كشور گردد.

بنابراين شوراي اسلامي شهر و شهرداري قزوين، ضمن سپاس از حضور ستودني شما مردم عزيز و امت شهيد پرور در عرصه هاي مختلف دفاع از نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، بار ديگر حضور هوشمندانه، مقتدرانه و حداكثري شما را در انتخابات روز هفتم اسفندماه 94 خواستار است."

پايان پيام/1602/اسفند94

 

تصاویر مرتبط