سه‌شنبه ۱۳۹۴/۱۲/۰۴

دکتر مريم نخستين، عضو شوراي اسلامي شهر قزوين:

انتخابات مهمترين عرصه براي نقش آفريني مردم در تعيين سرنوشت خويش است

انتخابات يکي از مهمترين عرصه ها براي تأثيرگذاري مردم در تعيين سرنوشت خويش است، موهبتي که پس از پيروزي انقلاب اسلامي براي اين کهن بوم به يادگار گذاشته شد.

 

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ دکتر مريم نخستين عضو پارلمان محلي با اشاره به پيش رو قرار داشتن انتخابات سرنوشت ساز و تأثير گذار هفتم اسفند ماه، اظهارداشت: بي شک در نظام جمهوري اسلامي ايران "انتخابات" يکي از مهمترين عرصه ها براي تأثيرگذاري سازنده مردم در تعيين سرنوشت خويش است، موهبتي که پس از پيروزي انقلاب اسلامي براي اين کهن بوم به يادگار گذاشته شد.

وي در ادامه با تأکيد بر اينکه اهتمام و تلاش در راستاي حفظ و پاسداري از ارزشها و آرمانهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي وظيفه همگان در هر جايگاه و مقامي است، افزود: مردم ولايت مدار ايران اسلامي بار ديگر ضمن حضور در پاي صندوق هاي رأي حمايت خود را از آرمانهاي امام راحل (ره)، رهنمودها و راهبردهاي مقام معظم رهبري <مدظله العالي> اعلام مي دارند و مشت محکمي بر دهان دشمنان نظام خواهند کوبيد.

نخستين در ادامه ضمن اينکه از شهروندان ولايتمدار و انقلابي براي شرکت گسترده و باشکوه در انتخابات پيش رو دعوت به عمل مي آورد، افزود: يکي از زيبايي هاي انتخابات اين است که کانديداها با هر گرايش و ديدگاهي رقابت سالم را تجربه مي کنند تا در پايان و بر اساس رأي مردم، منتخبين با کسب اکثريت آراء وارد بهارستان شوند.

وي در تکميل صحبت هاي خود اضافه کرد: اينجانب که تجربه سه دوره حضور در پارلمان محلي قزوين را بر اساس رأي بي بديل و مستقيم مردم دارم، خاطرنشان مي کنم به دور از هرگونه گرايش سياسي به افرادي رأي خواهم داد که احساس وظيفه، دغدغه ها، برنامه ها و آرمان هايشان بيشترين قرابت و هم پوشاني را با رهنمودها و فرامين مقام معظم رهبري <مدظله العالي> داشته باشند.

پايان پيام/1601/اسفند94   

 

تصاویر مرتبط