سه‌شنبه ۱۳۹۴/۱۲/۰۴

رئيس شوراي استان و عضو شوراي اسلامي شهر:

رونق گردشگري با هدف اشتغال پايدار در دستور کار مسئولان قزوين باشد

رئيس شوراي اسلامي استان و عضو شوراي شهر قزوين گفت: رونق گردشگري با هدف ايجاد اشتغال پايدار و رفع بيشتر مشکلات شهروندان قزويني در دستور کار مسئولان استان باشد.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين و به نقل از فارس؛ احد چگيني در جلسه شوراي اسلامي شهر قزوين که در تالار مردم شورا برگزار شد، با اشاره به اينکه بودجه واقع‌بينانه تهيه شود، اظهار کرد: برخي قراردادهاي شهرداري قزوين مانند شرکت‌هاي خاتم انبياء (ص) در بودجه نمي‌آيد که اين روند درست نيست و بايد اصلاح و در بودجه فوق لحاظ شود.

وي با بيان اينکه توسعه گردشگري در پيشرفت شهري نقش دارد، افزود: با استفاده از ظرفيت‌هاي اين شهر مي‌توان اقدامات مؤثري را در راستاي تحقق اين هدف انجام داد.

رئيس کميسيون املاک و توافقات شوراي اسلامي شهر قزوين با بيان اينکه رونق گردشگري در قزوين موجب ايجاد اشتغال پايدار و رفع مشکلات شهروندان قزويني مي‌شود، اضافه کرد: به همين دليل بايد اين موضوع در دستور کار مسئولان استان قزوين باشد تا بتوانيم در رشد و توسعه شهري به نتايج مطلوبي دست يابيم.

چگيني ادامه داد: همچنين در بودجه 95 بايد به اين موضوع به صورت ويژه نگريست تا بتوانيم به اهداف بالادستي دست يابيم.

رئيس شوراي اسلامي استان قزوين خاطرنشان کرد: سياست‌هاي کلي بودجه بايد زودتر از تنظيم بودجه به شوراي اسلامي شهر قزوين ارائه شود تا بتوان بودجه را به نحو مطلوبي تهيه کرد.

پايان پيام/1556/بهمن94

تصاویر مرتبط