دوشنبه ۱۳۹۴/۱۲/۰۳

با هدف اطلاع از آخرين وضعيت پروژه؛

رئيس کميسيون فرهنگي پارلمان محلي از دهکده طبيعت بازديد کرد

رئيس کميسيون فرهنگي شورا با هدف اطلاع از آخرين وضعيت دهکده طبيعت به همراه برخي از مديران و مسئولان شهرداري از اين پروژه بازديد کردند.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ برنامه بازديد رئيس کميسيون فرهنگي پارلمان محلي از بخشهاي مختلف دهکده طبيعت از بخش قرنطينه و فضاي درحال ساخت نگهداري گوشت خواران همزمان با 29 بهمن ماه برگزار شد و در اين برنامه شيوا شهرام فر مدير اداره درآمد و شيما زرآبادي‌پور مدير پيمان و رسيدگي شهرداري و نعمتي مدير بوستان باراجين حضور داشتند.

بنابراين گزارش؛ در اين بازديد اعلام شد که 12 اسفند ماه فضاي گوشت خواران دهکده طبيعت به بهره برداري مي رسد، اين بخش به همت شهرداري قزوين احداث مي شود و اقدامات مربوط به طراحي آن نيز در سازمان خدمان طراحي انجام مي شود.

رئيس کميسيون فرهنگي شورا در اين بازديد افتتاح به موقع فاز جديد دهکده طبيعت را مورد تأکيد قرار داد و گفت: به منظور استقبال بيشتر شهروندان و گردشگران از دهکده در نوروز امسال مي توان تمهيدات و جذابيتهايي در منطقه به وجود آورد تا مورد استقبال بيشتري قرار بگيرد.

وي برگزاري مسابقه ماهيگيري، اجراي موسيقي سنتي زنده و اعلام فراخوان در نوروز براي جمع آوري و به نمايش گذاشتن ماهي هاي زينتي شهروندان در مکاني مناسب را از مهمترين برنامه هايي برشمرد که مي تواند مورد استقبال مخاطبين قرار بگيرد.

پايان پيام/1595/بهمن94 

 

تصاویر مرتبط