دوشنبه ۱۳۹۴/۱۱/۲۶

رئيس پارلمان محلي قزوين:

ارتش جمهوري اسلامي ايران در دنيا نظير ندارد

رئيس پارلمان محلي قزوين در ديدار با فرمانده لشگر 16 زرهي قزوين گفت: ارتش جمهوري اسلامي ايران در دنيا قابل مقايسه با هيچ کشور و قدرتي نيست.

 

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ فرج الله فصيحي رامندي در ديدار با امير محمد رضايي فرمانده قرارگاه تاکتيکي لشگر 16 زرهي قزوين با اشاره به نقش تأثيرگذار نيروي ارتش جمهوري اسلامي ايران در صحنه ها و اتفاقات حساس کشور، گفت: اين نيروي مقاومت از روزهاي قبل از پيروزي انقلاب تا دفاع مقدس درخشش و افتخارآفريني خاصي داشته و تمامي فرماندهان، درجه داران و سربازان اين نيرو از افراد خدمتگزار و صديق بوده هستند و هدف والايشان سربلندي، درخشش و امنيت در ايران اسلامي است.

وي در ادامه با اشاره به زمينه هاي همکاري که از گذشته بين لشگر زرهي قزوين و پارلمان محلي و شهرداري قزوين وجود داشته است، گفت: يکي از وظايفي که قانون براي شوراي اسلامي شهر تعيين کرده همکاري با نيروهاي امنيتي و نظامي به منظور برقراري امنيت است و بنابراين مجموعه مديريت شهري آماده همکاري با متوليان امر مي باشد.

فصيحي در خاتمه اظهار اميدواري کرد: نيروي ارتش جمهوري اسلامي ايران همواره در عرصه دفاع از ميهن اسلامي و درخشش در زمينه ها و بخشهاي مختلف پيشتاز باشد.

**

امير محمد رضايي فرمانده لشگر 16 زرهي قزوين در اين ديدار گزارشي از آخرين وضعيت ارتش و به ويژه لشگر 16 زرهي ارائه داد و همچنين آخرين وضعيت مرزباني نيروهاي ارتش جمهوري اسلامي در مرزهاي کشور را تشريح کرد.

پايان پيام/1590/بهمن94

تصاویر مرتبط