دوشنبه ۱۳۹۴/۱۱/۲۶

در پي برگزاري انتخابات هيأت رئيسه کميسيون فرهنگي پارلمان محلي؛

فاطمه اشدري به عنوان رئيس کميسيون فرهنگي انتخاب شد

به دنبال برگزاري انتخابات کميسيونهاي داخلي پارلمان محلي قزوين، انتخابات هيأت رئيسه کميسيون فرهنگي برگزار و فاطمه اشدري با کسب اکثريت آراء به عنوان رئيس برگزيده شد.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ در پي برگزاري انتخابات کميسيونهاي داخلي پارلمان محلي قزوين، انتخابات کميسيون فرهنگي برگزار و فاطمه اشدري به عنوان رئيس، حسين غياثوند به عنوان نايب رئيس و شهلا عطايي در جايگاه دبير کميسيون برگزيده شدند.

**

فاطمه اشدري رئيس کميسيون فرهنگي در رابطه با سياست گزاري ها و برنامه هاي کميسيون متبوع خود اظهارداشت: نظارت بر عملکرد مساجد و هيأتهاي مذهبي و بررسي و تصويب پيشنهادات ارائه شده در اين بخش، پيگيري موضوعات مربوط به بهداشت و سلامت و مسائل مربوط به فرهنگ شهروندي، خانواده، کودکان، بانوان و محيط اجتماعي به شکل حسابشده اي پيگيري خواهد شد.

وي در رابطه با سياست گزاري ها و برنامه هاي کلاني که کميسيون فرهنگي در حيطه کاري خود دنبال مي کند، گفت: در برنامه هايي نظير روز قزوين، جشنواره بين المللي بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز و سياستهاي مربوط به ايام الله دهه مبارک فجر از تمامي اعضاي کميسيون دعوت به عمل مي آيد.

رئيس کميسيون فرهنگي در رابطه با سياستهاي کلان تدوين بودجه اين بخش نيز گفت: از تمامي اعضاء درخواست مي شود نظرها و برنامه هاي مهم خود را براي تدوين سياست هاي کلان بودجه سال 94 اعلام کنند تا اين موارد به شکل ويژه در تدوين بودجه لحاظ شوند.

**

حسين غياثوند نايب رئيس کميسيون فرهنگي پس از برپايي انتخابات کميسيون گفت: خبرهاي خوشي در حوزه فرهنگي و به ويژه فرهنگ شهروندي براي قزويني ها در راه است، چراکه هدف کميسيون بر پايه رونق در اجراي پروژه هاي عمراني با محوريت فرهنگي در مناطق کمتر توسعه يافته تدوين شده است.

وي ادامه داد: ضمن اينکه بايد اضافه کنم تاکنون تصميمات و سياست گزاري هاي خوبي از سوي کميسيون ياد شده اخذ شده و هدف ما از اين به بعد اجرايي کردن و پررنگ نمودن اقدامات شاخص و به سرانجام رساندن موضوعات نيمه تمام است.

**

شهلا عطايي دبير کميسيون فرهنگي نيز با تأکيد بر اينکه موضوع فرهنگ يکي از اساسي ترين و ريشه دارترين موارد به شمار مي آيد، ادامه داد: توجه به اين مقوله به شکل تيزبينانه و هوشمنادانه يکي از مهمترين مواردي که در دستور کار قرار گرفته و خواهد گرفت و با توجه به اينکه اين مقوله بسيار مهم است بايد پاي ديگر دستگاههاي متولي نيز به ميان بيايد و برنامه هاي مشترک و اساسي با تعامل يکديگر و محوريت کميسيون فرهنگي پارلمان محلي در دستور کار قرار بگيرد.

گفتني است، در جلسه اخير شوراي شهر انتخابات کميسيون پيگيري و نظارت شورا برگزار شد و بر اين اساس شهلا عطايي، عباس ظاهري، حسين صلح جو، علي صادقي نيارکي و حکمت الله داودي به عنوان اعضاي جديد برگزيده شدند و در آينده انتخابات هيأت رئيسه کميسيون برگزار خواهد شد.

پايان پيام/1580/بهمن94

 

تصاویر مرتبط