شنبه ۱۳۹۴/۱۱/۲۴

صلح جو، عضو شوراي اسلامي شهر قزوين:

مسير دسترسي اختصاصي براي مزار شهداي گمنام احداث مي شود

عضو شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: با پيگيري و تلاش مجموعه مديريت شهري مسير ورودي اختصاصي براي زيارتگاه شهداي گمنام بوستان باراجين احداث مي شود.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ حسين صلح جو عضو پارلمان محلي از احداث مسير ورودي اختصاصي براي زيارتگاه شهداي گمنام بوستان باراجين خبرداد و گفت: با توجه به اهميت و جايگاه زيارتگاه شهداي گمنام و اينکه به مکاني معنوي براي حضور اقشار مختلف جامعه و به ويژه نوجوانان و جوانان تبديل شده است، بايد بيشتر از گذشته مورد توجه متوليان امر قرار مي گرفت.

وي تصريح کرد: مسير ورودي با پيگيري مکرر شوراي اسلامي شهر و همت شهرداري قزوين و مديريت بوستان باراجين احداث شد تا از مشکلات موجود کاسته شود.

صلح جو با اشاره به ديگر امکانات و خدمات ايجاد شده در اين بوستان گفت: به منظور رفاه حال زائران مرقد مطهر شهداي گمنام و به همت شهرداري نمازخانه و سرويس بهداشتي ويژه در مجاورت اين زيارتگاه احداث شده است و نيز براي سهولت دسترسي مراجعين از ميدان نخبگان (مقابل دانشگاه آزاد) و مجاورت پروژه تالار شهر مي توان با حذف باجه ورودي در ايجاد مسيري ويژه براي عبور مراجعين اقدام کرد.

اين عضو شورا در ادامه خبرداد: در کنار مزار شهداي گمنام نيز احداث مرکز فرهنگي دفاع مقدس استان در دستور کار قرار دارد که بحمدالله در حال حاضر آماده کلنگ زني و آغاز کار عمراني است و اميدواريم در آينده اين مجموعه هاي فرهنگي در راستاي ترويج فرهنگ ايثار، مقاومت و انتقال ارزشها و آرمانهاي دفاع مقدس نقش مؤثري داشته باشند.

وي همچنين در ادامه با تأکيد بر توسعه مراکز فرهنگي در قزوين اضافه کرد: فرهنگسراي مسجد سنجيده يکي از پروژه هاي فرهنگي است که به همت سازمان عمران شهرداري و به صورت اصولي و با رعايت نکات ايمني در بافت کمتر توسعه يافته شهر در حال ساخت است و جاي دارد از متوليان مربوطه تقدير و تشکر داشته باشم.

پايان پيام/1583/بهمن94      

تصاویر مرتبط