سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۱/۰۷

رییس شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد:

ضرورت اهتمام ویژه مدیریت شهری در موضوع عفاف و حجاب

در حوزه عفاف و حجاب و برنامه های معنوی و مذهبی فضای مدیریت شهری مثبت نبوده و لازم است تا در این حوزه که مورد تاکید شورا است اهتمام جدی صورت گیرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، علی فرمانی رییس شورای اسلامی شهر قزوین در نخستین جلسه علنی صحن شورا با بیان این مطلب اظهار کرد: رویکرد شورای ششم در حوزه عفاف و حجاب و بخش های فرهنگی و مذهبی متفاوت تر از شوراهای گذشته است اما در حوزه عملکرد برای این تفاوت نگرش در مدیریت شهری برنامه ریزی قابل ملموس و مثبتی شکل نگرفته است.

وی بر لزوم برگزاری جلسه ویژه در حوزه عفاف و حجاب تاکید کرد و گفت: ضرورت دارد تا با استفاده از ظرفیت سمن ها و تشکل ها و کمیته های فعال در حوزه عفاف و حجاب و  بافعالان عرصه ی حجاب جلسه ویژه ای داشته و برنامه ریزی کنیم.

فرمانی در بخش دیگری از سخنانش گریزی به افتتاح تئاتر شهر زد و با بیان اینکه با فضای شادی و طنز در شهر مخالف نیستیم خاطر نشان کرد: باید با زبان هنر بتوانیم انتقال فرهنگ و فرهنگسازی کنیم؛ لذا باید برای تئاتر شهر پیوست فرهنگی تهیه شود و با برنامه و در قالب چهار چوب تفکر وسیاستهای شورا در این حوزه عملکردهای خوبی ارائه کرد.
 
فرمانی در ادامه با اشاره به اینکه فضای تبلیغات شهری در حوزه عفاف و حجاب مثبت و قابل قبول نیست خاطر نشان کرد:فضاسازی شهری متناسب با ایام ماه مبارک رمضان و موضوع عفاف و حجاب در شهر ملموس نیست این در حالی است که در شورای ششم رویکرد اعضا مذهبی وفرهنگی بوده است اما در این راستا عملکردها در مدیریت شهری قابل قبول نیست.

وی در بخش دیگری از سخنانش در این جلسه،خواستار پاسخگویی شهردار قزوین نسبت به عدم اجرای مصوبه شورا پیرامون پرداخت بازار کار به نیروهای مشمول قانون کار شاغل در شهرداری قزوین شد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط