یکشنبه ۱۳۹۴/۱۱/۰۴

رئيس کميسيون اداري مالي شوراي اسلامي شهر قزوين:

توسعه گردشگري در بودجه سال 95 مورد توجه قرار گيرد

رئيس کميسيون اداري مالي شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: توسعه گردشگري در بودجه سال 95 مورد توجه قرار گيرد.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ علي صادقي‌نيارکي در جلسه شوراي اسلامي شهر قزوين که در تالار اجتماعات اين شهر برگزار شد، با بيان اينکه توجه به گردشگري در تهيه بودجه سال 95 اهميت دارد، اظهار کرد: با تحقق اين مهم مي‌توان توسعه و رونق شهري را ارتقاء داد و مشکلات موجود در شهر را راحت‌تر برطرف کرد.

وي اضافه کرد: بايد به موضوعات فرهنگي، توسعه گردشگري و اجراي پروژه‌هاي کم‌هزينه در بودجه 95 توجه ويژه‌اي کرد، زيرا در رشد و بالندگي شهر قزوين تأثيرگذار است.

رئيس کميسيون پيگيري و نظارت شوراي اسلامي شهر قزوين نيز با اشاره به اينکه مديريت هنرمندانه شهري لايق شهروندان قزويني است، گفت: شهرداري قزوين تاکنون توانسته است به صورت يکسان و عادلانه به مناطق مختلف شهري قزوين توجه کند.

فاطمه اشدري ادامه داد: در بودجه سال 95 بايد به اين موضوع نگاه ويژه‌اي کرد تا همه شهروندان قزويني به امکانات تفريحي و رفاهي دسترسي داشته باشند.

وي اعتمادسازي، رسيدگي به زيرساخت‌هاي شهري و تهيه تقويم اجرايي را براي پروژه‌ها مطلوب دانست.

رئيس کميسيون شوراياري شوراي اسلامي شهر قزوين در ادامه اين جلسه اظهار کرد: توجه به مناطق کم‌برخوردار و پروژه‌هاي نيمه‌کاره بايد در اولويت تدوين بودجه 95 باشد.

محمدرضا صديقي مشارکت مردم را در تدوين بودجه 95 ضروري دانست و افزود: بايد مشارکت مردم را در ايجاد درآمد پايدار فراموش نکنيم تا بتوانيم به همت آنها گام‌هاي ارزشمندي را براي توسعه شهري برداريم.

وي ادامه داد: با مشارکت شهروندان قزويني مي‌توانيم اجراي پروژه‌ها را در زمان کوتاه‌تري به اتمام برسانيم و به موفقيت خوبي برسيم.

اين عضو شوراي شهر قزوين خاطرنشان کرد: بايد در بودجه سال 95 رسيدگي به باغستان، انتقال پسماندهاي شهري، ساماندهي ورودي‌هاي شهر، اجراي طرح جامع امامزاده حسين (ع)، توجه به زائرسراي راهيان نور خرمشهر، مناسب‌سازي معابر عمومي براي معلولان و جانبازان، دوچرخه‌سواري و احداث پارکينگ سعدالسلطنه و مسجدالنبي (ص) مورد توجه ويژه‌ قرار گيرد تا توسعه شهر قزوين به سرعت انجام شود.

پايان پيام/1559/بهمن94

تصاویر مرتبط