سه‌شنبه ۱۳۹۴/۱۰/۲۹

سخنگوي شوراي اسلامي شهر قزوين:

نخستين پايانه آبزيان در قزوين راه‌اندازي مي‌شود

سخنگوي شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: نخستين پايانه توزيع توليدات آبزيان با هدف افزايش سلامت شهروندان قزويني راه‌اندازي مي‌شود.

 

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ علي صادقي‌نيارکي سخنگوي شوراي شهر از راه‌اندازي نخستين پايانه توزيع توليدات آبزيان با هدف افزايش سلامت شهروندان قزويني خبر داد و افزود: با توجه به اينکه استان قزوين نيازمند پايانه توزيع توليدات آبزيان بود، احداث و راه‌اندازي اين پايانه پس از بررسي و تصويب در شوراي سازمان ميادين و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري در دستور کار اين سازمان قرار گرفت.

وي اضافه کرد: آبزياني اعم از ماهي‌هاي مختلف از شمال و جنوب و يا ماهي‌هايي که در استخرها و واحدهاي توليدي پرورش مي‌يافت به اين شهر حمل و منتقل مي‌شدند که با ايجاد بازار فوق، مکاني براي عرضه مطلوب آنها به مشتريان برگزيده مي شود و با ايجاد بازار فوق، مکاني براي عرضه مطلوب آنها به مشتريان برگزيده مي شود.

رئيس کميسيون اداري مالي شوراي اسلامي شهر قزوين افزود: براي اجراي با کيفيت انتقال آبزيان به شهر قزوين درصدد هستيم تا اين کار زير نظر کارشناسان بهداشتي و اداره‌کل دامپزشکي استان قزوين صورت گيرد.

صادقي‌نيارکي با اشاره به اينکه لازمه فعاليت در اين عرصه بهره مندي از امکانات، تجهيزات لازم و بهداشتي است، خاطرنشان کرد: به همين دليل پايانه توزيع توليدات آبزيان راه‌اندازي مي‌شود تا از به مخاطره افتادن سلامت مردم پيشگيري شده و همچنين حمل آبزيان به قزوين در فضاي کاملاً بهداشتي با يخچال‌هاي مناسب صورت گيرد.

وي ادامه داد: شهرداري قزوين با فردي که متقاضي راه‌اندازي پايانه توزيع توليدات آبزيان بود، توافق کرد تا با استفاده از فضاي موجود بازارچه روز (واقع در بلوار شهيد بهشتي) براي نخستين‌بار در اين شهر پايانه توزيع توليدات آبزيان راه‌اندازي شود و با نظارت مسئولان مربوطه از جمله اداره‌کل دامپزشکي استان قزوين فعاليت کند.

سخنگوي شوراي اسلامي شهر قزوين خاطرنشان کرد: در اين پايانه امکانات به روز، پيشرفته و تجهيزات استاندارد استفاده مي‌شود، تا خريداران با خيال آسوده و آرامش نسبت به تهيه آبزيان از جمله ماهي اقدام کنند.

صادقي‌نيارکي در خاتمه يادآور شد: اگر طرح فوق به خوبي اجرا شود و رضايتمندي شهروندان قزويني را به دنبال داشته باشد تعداد پايانه توزيع توليدات آبزيان در شهر قزوين قابل افزايش مي‌باشد.

پايان پيام/1550/دي94

 

تصاویر مرتبط