یکشنبه ۱۳۹۴/۱۰/۲۷

رئيس کميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر قزوين تأکيد کرد؛

اجلاس سراسري نماز گامي بلند در راستاي احياي ستون دين اسلام

رئيس کميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر قزوين اجلاس سراسري نماز در قزوين را گامي بلند براي اشاعه فرهنگ ماندگار نماز در جامعه اسلامي برشمرد.

 

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ فاطمه اشدري رئيس کميسيون فرهنگي شورا با اشاره به برگزاري اجلاس سراسري نماز در قزوين که همزمان با يکم بهمن ماه در قزوين برگزار مي شود، گفت: مجموعه مديريت شهري قزوين نيز در اجراي اين برنامه ها سهيم هستند و بخش مهمي از اجراي برنامه هاي تدوين شده را بر عهده دارند.

وي افزود: در اين اجلاس علاوه بر حضور جمع کثيري از ائمه جماعات سراسر کشور، ميهمانان رده اول کشوري و استاني گرد هم مي آيند تا گام مثبتي براي اشاعه فرهنگ ماندگار نماز که ستون دين ما به شمار مي آيد، برداشته باشند.

وي خاطرنشان کرد: در اين همايش شش کميته فعاليت دارند و دستگاههايي همچون شوراي اسلامي شهر و شهرداري بخش مهمي از اجراي برنامه هاي عمومي، تبليغاتي، ساماندهي و بهبود فضاهاي شهري را بر عهده دارند و در اين رابطه چهار هزار متر مربع ابزارهاي تبليغات محيطي همچون بنر، بيلبورد، فيکسچر و تيربرد مورد استفاده و اطلاع رساني قرار گرفته است.

اشدري با اشاره به برنامه هايي که در اجلاس نماز براي شرکت کنندگان و مخاطبين درنظر گرفته مي شود، گفت: نمايشگاه عطر حضور از برنامه هاي جانبي است که تدوين شده و اجرايي خواهند شد، در اين برنامه تمامي دستاوردها و موضوعات موبوط به حوزه نماز براي مخاطبين گذاشته مي شود.

اين عضو شورا همچنين خبرداد: در اين برنامه سرود نماز با عنوان "نيايش" پخش خواهد شد.     

رئيس کميسيون فرهنگي شورا با اشاره به برگزاري مسابقه مسجد و نماز گفت: با توجه به اينکه شهر قزوين دبيرخانه مجمع جهاني شهرهاي اسلامي در قزوين استقرار يافته اين مسابقه مهم اجرايي مي شود.

اشدري اضافه کرد: فراخوان اين مسابقه در تمامي فرهنگسراها و مراکز آموزشي و از طريق دنياي مجازي منتشر شده تا شرکت کنندگان آمادگي خود را اعلام داشته و ثبت نام کنند.

پايان پيام/1546/دي94

 

تصاویر مرتبط