چهارشنبه ۱۳۹۴/۱۰/۰۲

رياست شوراي اسلامي شهر قزوين در جلسه شورا با حضور پورزرندي:

تعامل مجموعه مديريت شهري و بانک شهر اتفاقات خوبي را رقم مي زند

مجموعه مديريت شهري قزوين مي تواند در تحقق برنامه ها و پروژه هاي شهري ضمن تعامل دو سويه با بانک شهر، از منابع مالي اين بانک استفاده نموده و حتي براي حمايت از بانک قدمهايي را بردارد.

 

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ فرج الله فصيحي رامندي در جلسه اي كه با حضور حسين محمد پورزرندي مدير عامل بانك شهر برگزار شد، اظهار داشت: مجموعه مديريت شهري قزوين طي چند سال اخير شاهد حمايت هاي خوبي از سوي بانك شهر بوده و اكنون نيز در راستاي توسعه شهر خواستار استفاده از منابع موجود مالي است.

وي با اشاره به سهامدار بودن شهرداري قزوين در بانك شهر كه وضعيتي همانند برخي كلانشهرها و مراكز استانها دارد، گفت: بانك شهر از بانك هاي موفق كشور به شمار مي آيد و توانسته افتخاراتي در حوزه هاي مرتبط بانكداري طي سالهاي 92 و 93 به دست آورد.

رامندي با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده بين شهرداري قزوين و بانك شهر، يادآورشد: بنابراين مجموعه مديريت شهري قزوين مي تواند در تحقق برنامه ها و پروژه هاي شهري ضمن تعامل دو سويه با حامي مالي خود، قدم هايي را براي حمايت از بانك شهر بردارد.

**

حسين صلح جو عضو شوراي اسلامي شهر در اين جلسه پيشنهاداتي براي افزايش همكاري بين بانك شهر و شهرداري قزوين ارائه داد و گفت: با توجه به اينکه يکي از سياست هاي بانک شهر توسعه شعب در نواحي مختلف است و ازآنجاييکه شهر قزوين با اتصال نواحي منفصل به آن گسترش يافته است، خواستار گسترش "پيشخوان شهر نت" در قزوين هستيم.

وي در ادامه ايجاد نمايندگي شرکت هاي وابسته به بانک شهر در خواستار شد و افزود: علاوه بر اينکه در موضوعات مطرح شده خواستار نگاه ويژه بانک شهر هستيم و معتقديم براي رونق حوزه گردشگري مي توان به حمايت هاي بانک شهر تکيه کرد.

**

مسعود نصرتي شهردار قزوين نيز در اين جلسه با اشاره به پتانسيلهاي بانک شهر و اينکه هم اکنون جزو سه بانک خصوصي اول کشور به شمار مي آيد، گفت: تاکنون با استفاده از منابع اين بانک خدمات نويني در شهرهاي مختلف کشور اجرا شده است و امروز با انعقاد تفاهم نامه مشترک، دفتر نمايندگي بانک شهر در قزوين راه اندازي مي شود.

وي گفت: با افتتاح اين دفاتر و نمايندگي ها وارد همکاري مشترک و مستقيم با بانک شهر خواهيم شد و ضمن اينکه خواستار حمايت بانک شهر در انتشار اوراق صکوک هستيم بايد اضافه کنيم که پيش از اين شهرداري قزوين در قالب اوراق مشارکت با بانک شهر همکاري داشته است.

شهردار در ادامه بيان کرد: قرارگاه خاتم الاوصياء نيز براي انجام برنامه ها و سرمايه گذاري مشترک با شهرداري قزوين خواستار استفاده از منابع بانک شهر مي باشد تا پروژه هاي عمراني مهم همچون ساماندهي امامزاده حسين (ع) تکميل و راه اندازي شوند.

پايان پيام/1521/دي94  

 

تصاویر مرتبط