شنبه ۱۳۹۴/۰۹/۱۴

صديقي، نايب رئيس کميسيون عمران شوراي اسلامي شهر قزوين خواستارشد؛

اختصاص اعتبار جداگانه براي نواحي منفصل شهري در بودجه سال 95 شهرداري

عضو شوراي اسلامي شهر قزوين با بيان اينکه بايد ميزان اعتبار خاصي در بودجه سال آتي شهرداري براي نواحي منفصل درنظر گرفت، ادامه داد: اين رقم اعتبار اگر مستمر و هميشگي باشد، قادر به حل بسياري از نواقص اين محدوده هاي شهري خواهد بود.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ محمدرضا صديقي در جلسه شورا که به بررسي مشکلات نواحي منفصل شهري اختصاص داشت، گفت: نواحي منفصل در مقطعي به اين علت که جمعيت شهر قزوين به 500 هزار نفر رسيده و زمينه کلانشهر شدن آن فراهم شود جزو محدوده شهر قزوين قرار گرفتند، ولي خدمات شهري آنطور که بايد به آنها اختصاص پيدا نکرد.

صديقي با اشاره به عدم آسفالت جاده هاي منتهي به نواحي منفصل که همچنان نيمه تمام باقي مانده است، گفت: يکماه قبل کميسيون عمران شوراي اسلامي شهر با حضور نماينده مردم در خانه ملت برگزار شد و يکي از تصميمات آن آسفالت محور قزوين _ ناصرآباد و قزوين _ نجف آباد، وثوق آباد، حسن آباد و ... بود که متأسفانه پس از گذشت اين مدت و فرارسيدن بارش هاي جوي هنوز حواله قير از سوي وزارت راه و شهرسازي صادر نشده است.

وي با به کار بردن اين اصطلاح که "گاهي قير هست و قيف نيست و گاهي قيف هست و قير نيست!"خاطرنشان کرد: حل مشکل مردم نبايد به چنين مواردي بستگي داشته باشد، مسيرهاي فوق در شب بسيار خطرناک هستند و خودروهايي که در اين زمان قصد عبور از جاده را دارند با خطرات جاني و مالي خاصي مواجه مي شوند و متأسفانه تاکنون تصادفات دلخراش زيادي در اين مسيرها انجام گرفته است.

اين عضو شورا همچنين در خاتمه باز هم بر خطرساز بودن اين مسيرها تأکيد و از مسئولان و متوليان مربوطه تقاضا کرد در اسرع وقت نسبت به ايمن سازي، روکش آسفالت ، خط کشي، تابلو گذاري و ديگر موارد اقدامات لازم را قبل از بارش برف و فرارسيدن فصل سرما انجام دهند.

پايان پيام/1504/آذر94

 

    

تصاویر مرتبط