چهارشنبه ۱۳۹۴/۰۸/۲۷

فرمانده نيروي انتظامي استان قزوين در تالار مردم شوراي شهر:

امنيت پايدار با تعامل و همراهي مديريت متحد شهري محقق مي شود

فرمانده نيروي انتظامي استان قزوين ضمن تأکيد بر افزايش تعامل بين مجموعه مديريت شهري و نيروي انتظامي گفت: امنيت پايدار با تعامل و همراهي مديريت متحد شهري محقق مي شود.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ سردار مهدي محمدي در ديدار با رياست و اعضاي شوراي اسلامي شهر در سخناني با تأکيد بر اينکه تنها يک مجموعه قادر به برقراري امنيت پايدار در شهر نيست، گفت: اگر پليس در اجراي مأموريتهاي ذاتي خود و نيز مجموعه مديريت شهري در تحقق وظايف تعيين شده اي که دارد، به تنهايي فعاليت داشته باشند به طور حتم به موفقيت نمي رسند و تعامل و همکاري آنان رمز تحقق امور است.

وي تصريح کرد: مردم به عنوان سرمايه اجتماعي از نقش قابل توجهي در برقراري امنيت اجتماعي برخوردارند و همراهي دستگاهها، مؤسسات و نهادهاي دولتي و غير دولتي با نيروي انتظامي نيز بسيار مؤثر و تأثيرگذار است، نيروي انتظامي در تمامي شئون و مراحل زندگي آحاد جامعه، متولي برقراري نظم و امنيت است و اين وظايف به دسته ها و مراحل مختلف تقسيم بندي مي شود.

سردار محمدي با بيان اينکه نمي توان همه مردم را راضي و يک شکل نگاه داشت و بنابراين حرکت در مسير قانون و نظم اجتماعي مهمترين محوريت کاري پليس به شمار مي آيد، افزود: مجموعه مديريت شهري در کنار نيروي انتظامي قادرند در راستاي برقراري امنيت پايدار نقش آفرين باشند و اين مهم با ايجاد بسترها و تعاملات دو سويه ضمن توجه به موضوعات و مسائل خدمات شهري محقق خواهد شد.

**

گفتني است، در ادامه جلسه اعضاي شوراي شهر، شهردار و فرماندهان نيروي انتظامي پيرو موضوعات و مسائل في مابين تأکيدات و پيشنهادات خود را مطرح کردند.

پايان پيام/1484/آبان94

تصاویر مرتبط