سه‌شنبه ۱۳۹۴/۰۸/۲۶

رئيس کميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر قزوين:

تحقق پروژه هاي فرهنگي در صدر برنامه هاي مجموعه شهرداري قرار بگيرد

يکي از مطالبات اصلي و مورد توجه کميسيون فرهنگي _ ورزشي تحقق پروژه هاي مصوب سال 94 است و از ابتداي سال جاري پيگيري مستمري از شهردار و معاونتها و سازمانهاي مرتبط به عمل آورده است.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ حسين صلح جو رئيس کميسيون فرهنگي _ ورزشي با تأکيد بر اين خبر و با اشاره به جلسه اخير کميسيون متبوع خود، خاطرنشان کرد: عليرغم پيگيري هاي انجام شده در مجموعه مديريت شهري ولي متأسفانه نتوانستيم در نيمه اول سال که زمان مناسبي براي فعاليت و کلنگ زني و اجراي پروژه ها به شمار مي آيد، نتوانستيم اقدامي در رابطه با شروع به کار پروژه هاي فرهنگي انجام دهيم.

وي افزود: با توجه به اولويت موضوع فرهنگ، ولي شاهديم که پروژه هاي عمراني سازمان فرهنگي _ ورزشي در صدر توجهات قرار ندارند، درصورتيکه اگر فرهنگ براي ما ارزش داشته و داراي اولويت باشد، بايد از ظرفيتهاي متعدد براي حل مشکل فرهنگي شهر بهره ببريم.

رئيس کميسيون فرهنگي شورا تصريح کرد: از ابتداي سال تاکنون بودجه عملياتي فرهنگي 8 درصد تحقق يافته و متأسفانه 92 درصد از برنامه دور هستيم و در کنار اين علاوه بر اينکه بر اجراي پروژه هاي فرهنگي در داخل شهر تأکيد داريم خواهان توجه به نواحي همچون چوبيندر، باغ نشاط، مينودر، مشعلدار و ديگر نقاط منفصل و متصل نيز هستيم.

اين عضو شورا با تأکيد بر اينکه آغاز و اتمام پروژه هاي فرهنگي بايد از اولويتهاي مجموعه شهرداري باشد، ادامه داد: بايد پذيرفت که در کنار اجراي پروژه هاي عمراني و تقاطع هاي غير همسطح که در حال انجام هستند، پروژه هاي فرهنگي که حيات و نشاط بخش هستند نيز، مورد توجه متوليان امر قرار بگيرند.

صلح جو خاطرنشان کرد: البته از جديت و همت شهردار محترم نيز طي سال جاري براي توجه به موضوعات فرهنگي تشکر و قدرداني دارم.

وي در خاتمه حمايت معنوي نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه قزوين از احداث پروژه هاي فرهنگي و همراهي دستگاههاي مرتبط و ناظر در عملياتي نمودن اين پروژه ها با شهرداري را بسيار مهم دانست.

پايان پيام/1471/آبان94

تصاویر مرتبط