سه‌شنبه ۱۳۹۴/۰۸/۲۶

در جلسه شوراي اداري شهرستان قزوين؛

رييس شوراي عالي استان ها از استاندار قزوين تقدير کرد

دکتر غلامرضا بصيري پور رييس شوراي عالي استان هاي کشور از تلاش ها و فعاليت هاي استاندار قزوين در جهت تعامل و همکاري با شوراها تقدير کرد.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين و به نقل از استانداري؛ غلامرضا بصيري پور رييس شوراي عالي استان هاي کشور روز سه شنبه با اعطاي لوح سپاس از تعامل و همکاري مرتضي روزبه استاندار قزوين با شوراها تقدير کرد.

در بخشي از تقدير نامه بصيري پور خطاب به مرتضي روزبه آمده است: به مصداق حديث، شريف رضوي از امام رئوف امام رضا(ع) 'من لم يلشکر المنعم من المخلوقين لم يشکر الله عزوجل' بر خود لازم مي دانم به پاس قدرداني از تلاش و اهتمام در خور تقدير جنابعالي در راستاي ارتقاء جايگاه شوراها و شوراباوري در شاکله نظام جمهوري اسلامي ايران به نمايندگي از جامعه بزرگ شورائيان از حمايت هاي ستودني و بي دريغ حضرتعالي در زمينه تعامل و همکاري هرچه بيشتر شورا با ساختار حاکميت تقدير و تشکر به عمل آورم.
رييس شوراي عالي استان ها در ادامه آورده است: مزيد امتنان خواهد بود که مراتب تقدير و تشکر اين جانب را به معاونين و مديران محترم ستادي و همچنين فرمانداران شهرستان هاي تابعه آن استان ابلاغ فرمايند.

پايان پيام/1478/آبان94

تصاویر مرتبط