سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۲

در جلسه تلفیق کمیسیون های املاک و شهرسازی مطرح شد؛

از سر گیری تملک پلاکهای باقیمانده در طرح ساماندهی آستان امامزاده حسین (ع)

در جلسه تلفیق کمیسیونهای املاک ،حقوقی با شهرسازی و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین ضمن بررسی دو لایحه شهرداری،لایحه تملک پلاکهای باقیمانده در طرح ساماندهی آستان امامزاده حسین (ع) مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،جلسه تلفیق کمیسیونهای املا‌ک و حقوقی با شهرسازی و خدمات شهری به ریاست حسین صلح جو و با حضور اعضا، بهنام زاده مدیر املاک ،حجت الاسلام محمودی کلایه رییس سازمان نوسازی و بهسازی و نقیب مسؤل املاک منطقه دو شهرداری  و با هدف بررسی لوایح مربوطه برگزارشد.

براساس این گزارش،لایحه شهرداری قزوین پیرامون توافق با مالکین اراضی کت آباد با حضور مدیر املاک و مسؤل املاک منطقه دو مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

همچنین لایحه توافق با آقای مقدم مبنی بر واگذاری شارع متروکه از دیگر لوایحی بود که در این جلسه بررسی و مورد تایید قرار گرفت.

در بخش دیگر این جلسه،لایحه شهرداری قزوین پیرامون ادامه تملک پلاکهای باقیمانده در طرح ساماندهی آستان امامزاده حسین (ع) توسط شهرداری قزوین و شرکت بازآفرینی ایران  توسط حجت الاسلام محمودی کلایه رییس سازمان نوسازی و بهسازی تشریح شد.

وی در خصوص این لایحه گفت: در این طرح ۶۳ پلاک مسکونی و ۲۳ پلاک تجاری باید تملک شوند که برآورد ریالی برای اجرای این کار ۲۵۰ میلیارد تومان می باشد که نیمی از این رقم باید توسط شهرداری قزوین تامین شود.

در ادامه هر کدام از اعضای شورا به نقطه نظرات خود پیرامون نحوه تملک و تامین اعتبار برای اجرایی شدن این  پرداختند.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط