یکشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۰

چگینی،

استفاده از تجهیزات و خودروی جاروب در رفت و روب شهری/ برکار پیمانکاران پسماند نظارت شود

رییس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین ضمن تاکید بر پیگیری حقوقی فوت پاکبان زحمتکش شهرداری قزوین خواستار برخورد با مقصران این موضوع و همچنین استفاده از تجهیزات و خودروی جاروب در معابر و اماکن حادثه خیز شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین،ولی چگینی رییس کمیسیون مالی برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهرقزوین،در جلسه علنی شورا در تذکری  با بیان اینکه جان یک انسان بسیار مهم تر و بالاتر از تمیزی شهر است اظهار کرد: متاسفانه علی رغم وجود این حادثه برای پاکبان شریف  و زحمتکش شهرمان باز هم شاهد رفت وروب و پاکسازی برخی نقاط حادثه خیز و خطرناک شهر توسط پاکبانان هستیم که ممکن است هر لحظه دوباره حادثه تخی دیگر را رقم بزند و خانواده ای را داغدار کند.
 
وی ادامه داد:باید سازمان مدیریت پسماند و پیمانکاران رفت و روب پاسخگو باشند که چرا از خودروی جاروب استفاده نمی کنند و پاکبان مجبور است به صورت دستی مکان های خطرناک شهر که مستعد ایجاد تصادف است را پاکسازی کند.
 
چگینی همچنین تصریح کرد: پاکبانان باید آموزشهای لازم را ببنیند و همچنین از لباس های شبرنگ استفاده نمایند، اما به نظر میرسد این موارد از طرف پیمانکار مغفول مانده و رعایت نمی شود .
 
وی همچنین درابتدای سخنانش سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و حماسه نهم دی ماه را گرامی داشت .

پایان پیام/

تصاویر مرتبط