دوشنبه ۱۳۹۴/۰۷/۲۰

نايب رئيس اتاق اصناف استان قزوين:

اتاق اصناف براي انتخاب شوراياران صنفي همراه شوراي شهر است

تلاش کميسيون شوراياري شوراي اسلامي شهر براي صنفي شدن شوراياران اقدام مهم و قابل تأملي است که به توسعه روز افزون شهر کمک شاياني مي نمايد.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ سياوش جليلوند نائب رئيس اتاق اصناف استان در جلسه کميسيون شوراياري که با هدف تشکيل شوراياري اصناف و با حضور جمعي از اعضاي شورا و محمد حسن شلويري رئيس سازمان نظام پزشکي استان برگزار شد، گفت: حوزه کاري اصناف از گستردگي قابل توجه و مشکلات و مسائل خاصي برخوردار است که برخي از آنها ضمن تعامل سازنده شورا با اتاق اصناف و شکل گيري گروههاي مختلف از شوراياران اصناف رفع خواهد شد.

وي تصريح کرد: اگر اصناف در جريان اهداف و سياستهاي شوراي شهر قرار بگيرند و در کنار اين، پارلمان محلي قزوين از وظايف اصناف باخبر و به طور کامل اين حوزه را بشناسند، تصميمات مهمتر و کاراتري براي توسعه شهر اخذ خواهد نمود و در کنار اين همکاري صنوف مختلف با نمايندگان مردم براي پيشرفت شهر بيشتر از گذشته خواهد شد.

اين مقام مسئول با بيان اينکه کل وسعت شهر حوزه فعاليت اصناف است و شوراي شهر و شهرداري مي توانند با همکاري اصناف برنامه ها و طرح هاي خوبي را اجرايي کنند، افزود: انتخاب شوراياران صنفي مزيتها و اتفاقات خوب و ثمربخشي را براي شهر به همراه دارد و اميدواريم با شکل گيري آن اتفاقات مهمي در شهر رخ دهد.

وي در رابطه با حوزه هايي که در سايه همکاري شوراي شهر و شهرداري با اصناف شکل خواهد گرفت، گفت: ساماندهي برخي مشاغل، تلاش براي توزيع متوازن تمامي صنوف و مشاغل در شهر و پرهيز از تمرکز مشاغل خاص در نقاط متمرکز شهر، ازجمله مواردي هستند که مي تواند ضمن صنفي شدن شوراياري ها در دستور کار قرار بگيرد.

جليلوند در پايان خاطرنشان کرد: جلسات و نشست هاي شوراي شهر و اتاق اصناف بايد تداوم داشته باشد تا به موفقيتها و نقاط تعامل بيشتري دست يابند.

پايان پيام/1419/مهر94  

تصاویر مرتبط