سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۹/۲۱

عضو شورای اسلامی شهر قزوین مطرح کرد ؛

غرفه های سعدالسلطنه براساس ماهیت بنا و براساس شیوه نامه واگذار شود

باید طبق ماهیت سعدالسلطنه که مرکز تاریخی و فرهنگی قزوین و یک بنای ثبت شده جهانی است در واگذاری غرفه ها دقت شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین ،مهری السادات تقوی عضو شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد در طرح دیدگاه خود پیرامون شیوه نامه واگذاری غرف سعدالسلطنه گفت: بسیاری از هنرمندان مطرح شهر قزوین این مطالبه را از اعضای شورا دارند که بتوانند هر چند زمان  محدود از غرفه های سعدالسلطنه را در اختیار داشته باشند، اما متاسفانه به دلیل شیوه های غلط در گذشته و ادامه این روند تاکنون موفق نشده اند.
 
وی افزود: باید طبق ماهیت سعدالسلطنه که مرکز تاریخی و فرهنگی قزوین و یک بنای ثبت شده جهانی است در واگذاری غرفه ها دقت شود.
 
تقوی خاطر نشان کرد: یکسری مشاغل خاص که برند قزوین هستند باید در این مجموعه حضور داشته باشند و از سوی دیگر برای سایر مشاغل نیز براساس مشاغل و موضوع غرفه ها به صورت مزایده واگذار شود.  
 
وی در بخش دیگری از این جلسه در واکنش به انتقادات برخی از اعضای شورا مبنی بر ارایه لایحه دوفوریتی ساماندهی هادی آباد و اعطای تسهیلات تشویقی  بدون طرح در کمیسیون مربوطه اظهار کرد: لوایح دوفوریتی بر اساس اضطرار و فوریت به صحن شورا ارایه می شود و این لایحه نیز طبق اظهارات معاون معماری و شهرسازی شهرداری قزوین می تواند به صورت دو فوریت به صحن ارایه شود و این موضوع را نباید بی احترامی به کمیسیون و شورا تلقی کنیم. 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط