یکشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۱۹

رییس شورای اسلامی شهر قزوین؛

خبرهای خوشی برای محله هادی آباد در راه است

در راستای رونق ساخت و ساز در محله هادی آباد قزوین تصمیمات خوبی اتخاذ شده که در روزهای آتی به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،علی فرمانی رییس شورای اسلامی شهر قزوین با اعلام این خبر اظهار کرد: طی سالهای اخیر یکی از سیاستها و اقدامات مهم شورای ششم طرح ساماندهی محله هادی آباد بوده است تا این محله که یکی از بافت های فرسوده شهر قزوین است در بخشهای مختلف شهری بسامان شود.
 
 وی با اعلام این نکته که خبرهای خوشی برای محله هادی آباد در راه است، افزود: طی جلسات و نشست های متعدد و تعامل با مدیران ارشد استانی، تصمیمات خوبی برای محله هادی آباد اخذ شده که جزئیات آن را در روزهای آتی به شهروندان قزوین اطلاع رسانی خواهم کرد.
 
فرمانی ضمن تشکر از رجحانی معاون عمرانی استاندار، صباغی شهردار و همه دستگاههای ذیربط تاکید کرد: برای برون رفت از مشکلات ساخت وساز و رونق در این محله طرح های تشویقی خوبی پیش بینی شده است که به زودی به آگاهی شهروندان و ساکنین فهیم این منطقه خواهد رسید .
 
 وی با اشاره به مشکلات متعدد این محله خاطرنشان کرد: در ملاقاتهای مردمی و طرح محله تا محله در مسجد که در بین مردم این منطقه حضور پیدا می کنیم، شهروندان این ناحیه از وضعیت موجود در بافت هادی آباد گلایه مند هستند و لازم است تا در اسرع وقت نسبت به حل مشکلات این منطقه اقدام شود ؛لذا نوسازی بافت فرسوده هادی آباد و ارایه طرحهای تشویقی می تواند راهگشای حل مشکلات این منطقه باشد .
 
 وی تصریح کرد: عزم و همت شورای ششم از ابتدا توجه به نواحی کم برخوردار شهر و ارایه مشوقات و اعطای تسهیلات تشویقی برای نوسازی بافت فرسوده بوده است و امیدواریم بتوانیم در این منطقه نیز مثمر ثمر باشیم وشاهد رونق ساخت و ساز و تحول در منطقه هادی آباد باشیم .

پایان پیام/

تصاویر مرتبط