یکشنبه ۱۴۰۲/۰۸/۲۱

بازدید کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین از سه پروژه فرهنگی شهرداری

اعضای کمیسیون فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین از سه پروژه فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین بازدید کردند.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،قاسم اللهیاری رییس کمیسیون فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی به همراه ولی چگینی و مهدی مهدی خانی از اعضای کمیسیون ،برجی مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی، حسامی معاون عمرانی منطقه دو و یونسی رییس اداره مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی  از سه پروژه فرهنگی شهرداری قزوین شامل خانه فرهنگ مشارکتهای مردمی، زمین چمن مصنوعی میلاد و سوله ورزشی شرق باهنر بازدید نمودند.

بر اساس این گزارش؛ رییس و اعضای کمیسیون فرهنگی با حضور در خانه فرهنگ مشارکتهای مردمی شهرداری و بازدید از این مکان که به تازگی بازسازی شده است در جریان اقداماتی که در آینده ای نزدیک قرار است توسط این مرکز صورت گیرد قرار گرفتند.

گفتنی است؛ برجی مدیر عامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین پیرامون اقداماتی که در این خانه فرهنگ قرار است شکل گیرد اشاراتی داشت و‌گفت: این مرکز دومین خانه فرهنگ تخصصی است که با عنوان مشارکتهای مردمی و در قالب برگزاری کلاسهای آموزشی و کارگاهی در حوزه  آسیب‌های اجتماعی فعالیت خواهد کرد.

وی ادامه داد:اختصاص کلاس برای حرکت‌های اصلاحی و کلاسهایی با عناوین همراه شهر، همراز شهر و همیار شهر و همگام شهر در این خانه فرهنگ طرح ریزی شده است .

به گفته برجی، با توجه به اینکه کار بهسازی این ساختمان به اتمام رسیده امیدواریم در هفته آینده شاهد افتتاح این خانه فرهنگ باشیم و ثبت نام کلاسها را انجام دهیم.

وی همچنین از تخصصی شدن فرهنگسراها خبرداد وگفت: فرهنگسرای خانواده،خانه فرهنگ مشارکتهای مردمی برای استفاده شهروندان مهیا می باشد و خانه سلامت اجتماعی در هادی آباد، فرهنگسرای هنر و پایداری و هنر و رسانه و بازی و اسباب بازی از جمله مواردی می باشد که امیدواریم تا پایان سال مورد بهره برداری قرار گیرند.

برجی همچنین به فرهنگسرای تخصصی قرآن و نهج البلاغه و صحیفه سجادیه هم اشاره داشت وگفت: با این روند تقریبا نیاز پنج سال آتی شهر در حوزه فرهنگسرا را پیش بینی نموده ایم.

در ادامه این بازدید رییس و اعضای کمیسیون فرهنگی در سخنانی ضمن قدردانی از تلاشهای سازمان فرهنگی در بازسازی ساختمان خانه فرهنگ مشارکتهای مردمی بر لزوم تخصصی شدن فرهنگسراها تاکید نمودند ،همچنین اطلاع رسانی قوی از برنامه های فرهنگسراها با استفاده از تهیه کلیپ برای استفاده بیشتر شهروندان تصریح شد.

همچنین در ادامه،سوله ورزشی نیمه کاره در شرق بلوار شهید باهنر قزوین مورد بازدید قرار گرفت و اعضای کمیسیون ضمن بررسی پروژه و گفتگو با معاون عمرانی منطقه دو و پیمانکار پروژه بر لزوم حل مشکلات این پروژه و اجرای  کار تاکید نمودند.

در ادامه ، رییس و اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین از چمن مصنوعی میلاد و پروژه بهسازی محور نسیم شمال بازدید نمودند.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط