یکشنبه ۱۴۰۲/۰۸/۲۱

در جلسه فوق العاده کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر قزوین بررسی شد؛

سامانه های پرداخت الکترونیک کرایه و مدیریت راهبری ناوگان اتوبوسرانی

در جلسه فوق العاده کمیسیون عمران ترافیک و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین سامانه‌ های الکترونیک کرایه و کیف پول شهروندی در ناوگان اتوبوسرانی شهر قزوین و در راستای هوشمند سازی ناوگان حمل و نقل عمومی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، جلسه فوق العاده کمیسیون عمران، ترافیک و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر به ریاست مهدی مهدی خانی و با حضور فرج اله فصیحی رامندی ، عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک،تقوی مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی،اسفندیاری مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، حافظی مدیر عامل سازمان خدمات طراحی و کارشناسان حوزه ترافیک و حقوقی با هدف بررسی لایحه پرداخت الکترونیک ناوگان اتوبوسرانی،گزینه های طراحی تقاطع های غیر همسطح دریادلان زیر گذر نجم آباد و سایرلوایح مربوطه در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛لایحه شهرداری پیرامون پروژه تامین، نصب راه اندازی و پشتیبانی تجهیزات کارت بلیط اتوبوسرانی (AFC,AVL) و مدیریت راهبردی و نظارت ناوگان، سیستم کنترل و نظارت بر امور فنی و نگهداری ناوگان جهت ناوگان اتوبوسرانی با برآورد  ۱۸ میلیارد تومان توسط مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی و کارشناسان مرتبط تشریح شد.

گفتنی است ؛شرکت های توانا در سطح ایران که می تواند درحوزه پرداخت الکترونیک کارایی خوبی داشته باشد مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین استفاده از کارت های بانکی و شارژ آنها به عنوان کارت بلیط از جمله موارد مهمی بود که در این جلسه و در جریان بررسی این لایحه به آن اشاره شد.

در ادامه جلسه کمیسیون ،تحلیل عملکرد دسته بندی و اصلاح خطوط اتوبوسرانی شهر قزوین و برون سپاری با چهار شرکت مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

همچنین در بخش دیگری از این جلسه گزینه های طراحی تقاطع غیر همسطح دریادلان، زیر گذر نجم آباد مورد بررسی قرار گرفت و موارد فنی طرح از جهت احداث رمپ و لوپ های تقاطع به صورت مختصر تشریح گردید.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط