یکشنبه ۱۴۰۲/۰۸/۲۱

رییس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهرقزوین خواستار شد؛

لزوم پرداخت فوق العاده جذب و بازار کار مشمولین قانون کار در شهرداری/بازگشایی زیر گذر اردبیلک به کاهش ترافیک مسیر دروازه رشت کمک خواهد کرد

رییس کمیسیون مالی برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین خواستار پرداخت فوق العاده جذب و بازار کار مشمولین قانون کار شهرداری شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، ولی چگینی ،رییس کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد ؛ با اشاره به لایحه پرداخت معوقات حاصل از اجرای احکام ترمیم حقوق کارمندان شهرداری قزوین اظهار کرد:  از شهرداری در خواست داریم تا به جهت ضایع نشدن حقوق کارگران پیگیر پرداخت فوق العاده جذب و بازار کار نیروهای مشمول قانون کار در شهرداری قزوین باشد و لایحه آن را به شورا ارایه نمایند چرا که در غیر این صورت باز هم شاهد عدم تعادل میان حقوقهای پرسنل خواهیم بود.  
   
وی در بخش دیگری از این جلسه خواستار حل مشکل ترافیک مسیر چهار راه 22 بهمن شد و گفت: با توجه به اینکه مسیر نسیم شمال برای انجام آسفالت و بهسازی مسدود شده است بار ترافیکی تردد خودروها به مسیر بلوار باهنر و چهار راه 22 بهمن سرازیر شده است لذا از شورای ترافیک ومسئولین استانی می خواهیم تا دراین خصوص تدبیر نمایند.
 
به گفته چگینی در حال حاضر زیر گذر اردبیلک نیز مسدود شده است و تمام بار ترافیکی شهر از مسیر دروازه رشت صورت می گیرد لذا پیشنهاد می شود در جهت رضایت مندی شهروندان مسیر زیر گذر اردبیلک بازگشایی شود .  
 
وی تاکید کرد: این موضوع یکی از مطالبات مهم شهروندان است و ضرورت دارد تا مدیریت استان و شورای ترافیک نگاه ویژه ای به حل این مشکل داشته باشند .  
 
این عضو شورا ی اسلامی شهرقزوین  با بیان اینکه در حال حاضر محور نسیم شمال برای عملیات عمرانی مسدود شده است، تاکیدکرد: در حال حاضر تنها خروجی غرب قزوین محور دروازه رشت است و مردم باید مدتها در این محور در ترافیک بمانند که همین مساله باعث ایجاد نارضایتی شدید شهروندان شده است پس می طلبد که شورای ترافیک استان برای بازگشایی زیر گذر اردبیلک اقدام نماید که حداقل دو خروجی داشته باشیم .
 
وی تصریح کرد: با توجه به این مساله شهروندان اهالی ناصرآباد و دانش و حتی اقبالیه و روستاهای مسیر جاده رشت  به دلیل مسدود شدن محور نسیم شمال از اتوبان استفاده می کنند ضرورت دارد تا زیر گذر اردبیلک تا زمان اتمام عملیات عمرانی نسیم شمال بازگشایی شود .

پایان پیام/

تصاویر مرتبط