یکشنبه ۱۴۰۲/۰۶/۲۶

فاطمه اشدری:

بخش ویژه نابینایان و ناشنوایان در کتابخانه ها راه اندازی شود

در راستای عدالت اجتماعی، کتابخانه هایی برای اقشار مختلف مانند نابینایان و ناشنوایان ایجاد شود تا از مطالعه و فضای کتاب و کتابخوانی بهره مند شوند.

 فاطمه اشدری رییس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر قزوین با بیان این مطلب اظهار کرد: از آنجایی که همه افراد جامعه این حق را دارند تا از فرصت‌ها و امکانات و خدمات شهری برخوردار باشند و افراد کم‌شنوا و ناشنوا هم با محدودیت ارتباطی رو به رو هستند، بنابراین  تکلیف نهادهای دولتی، حمایتی و شهرداری  این است که کمک کنند تا نیازهای این افراد به‌درستی شناخته و برطرف شود .
 
وی ادامه داد: مدیریت شهری قزوین باید همکاری و مساعدتهای لازم را در راستای خدمت‌رسانی به نابینایان، ناشنوایان و معلولان جسمی  به ویژه  راه اندازی کتابخانه و بخش ویژه این افراد داشته باشد و در این خصوص از هیچ کوششی دریغ نکند.
                                                                                                                                                                                                                                                  اشدری همچنین خواستار مساعدت و مشارکت مدیریت شهری در برگزاری مراسم ، گردهمایی ها و تشکل های معلولین جسمی و آسیب دیدگان متناسب با ایام تقویم از جمله روز جهانی عصای سفید، روز جهانی ناشنوایان و روز جهانی سالمندان با انجمن ها و تشکل های مرتبط شد.

 وی در بخش دیگری از این جلسه که پیرامون لایحه شهرداری درخصوص برگزاری نمایشواره بزرگ پانته آ قصه بانوان عفیف و غیرتمند ایران اسلامی برگزار شد، خاطر نشان کرد: ضمن موافقت با مساعدت این مجموعه هنری که به توصیه و سفارش واحد فرهنگی و مذهبی سپاه،  تولید محتوا کرده اند ، چنانچه لازم است با بررسی میدانی از برگزاری  نمایشواره و ارزیابی بازیگران آن صورت گیرد و سپس در مورد این لایحه تصمیم گیری نماییم 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط